Sjonnie Walker
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/welcome-to-my-hot-world.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Na toch wel moeizaam app contact en gerichte vragen,me aan dit avontuur gewaagd.
Positief: het is de dame vd foto
Dame lijkt verlegen, toont geen initiatief op sexueel gebied. Massage zo zo
Pijpen: werkelijk elke dame doet dit op haar eigen manier.Alleen nu was het niet veel soeps. Ze kwam wel haar afspraken na, maar er was geen beleving in voor mij. Toen ze in 69er houding kwam merkte ik dat ze net geplast had en niet gewassen. Nadat dan ook nog eens zo,n rode condoom tevoorschijn werd gehaald ging mijn goesting al snel door het afvoerputje naar buiten.
Lang verhaal kort: het werd gaandeweg wel beter maar er werden geen gevoelige snaren geraakt waarbij de muziek dus ook niet ging spelen.
Kussen werd wel beter naar gelang de tijd vorderde.
Herhalingsgevaar : Ik rijd door.
Positief: het is de dame vd foto
Dame lijkt verlegen, toont geen initiatief op sexueel gebied. Massage zo zo
Pijpen: werkelijk elke dame doet dit op haar eigen manier.Alleen nu was het niet veel soeps. Ze kwam wel haar afspraken na, maar er was geen beleving in voor mij. Toen ze in 69er houding kwam merkte ik dat ze net geplast had en niet gewassen. Nadat dan ook nog eens zo,n rode condoom tevoorschijn werd gehaald ging mijn goesting al snel door het afvoerputje naar buiten.
Lang verhaal kort: het werd gaandeweg wel beter maar er werden geen gevoelige snaren geraakt waarbij de muziek dus ook niet ging spelen.
Kussen werd wel beter naar gelang de tijd vorderde.
Herhalingsgevaar : Ik rijd door.