Recensie Lara, Maison Monty, Rijswijk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixty9er

Vaste klant
143
13/08/21
337
63
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://maisonmonty.nl/portfolio/lara-2/
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ondanks dat ik zelfs in mijn favoriete privéhuis nog wel eens met onverwachte tegenvallers te maken heb gehad toch een blind date afgesproken met Lara. Het bleek een schot in de roos want het was een groot succes met deze heerlijke geile engel!

Toen we elkaar in de huiskamer begroetten dacht deze billen- en benenman al "mmmmm, dat gaat vast erg lekker worden" en dat heeft Lara volledig waargemaakt.
Ook met deze schone godin op kamer 5 een droomstart beleeft: de deur was nog nauwelijks dicht of ze hing al om mijn nek zodat we heerlijk konden voelen en vooral diep vol tongen, minutenlang. Extase!
Haar vrouwelijke vormen deden mij watertanden en na het wasbak ritueel kwam ze op bed vol op me liggen zodat ik al tongend en oprijend haar malse welgevormde flinke ronde derrière kon strelen, voelen en spanken. We genoten met volle teugen!
En na een lange zalige soixante-neuf en face-sitting klom ze eerst reverse cowgirl op me om me enthousiast af te naaien waarna ik vervolgens echt de finish bereikte bij de tongende close cowgirl en haar gladde natte delicatesse (mc) zalig volspoot.

Daarna lekker kletsend op bed nagenoten waarna we de resterende 10 minuten volmaakten met opnieuw heerlijk tongzoenen en lief en gemeend afscheid nemen.

Lieve Lara, wat heb je me met onze vurige vrijpartij een verrukkelijke date bezorgd, helemaal geweldig! Heel veel dank, XXXXXXXXXXXX en likjes! 🥰
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan