Recensie Lara (Roe), Aken, Antoniusstrasse 31 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Vaste klant
202
05/01/23
202
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lara werkt nu ongeveer een jaar in dit straatje. De eerste keer met haar was al goed, maar nu ze me wat beter kent is dit echt een pareltje naar mijn mening. Prachtig meisje. Flinke bos (gekrulde) donkerblonde haren, top figuurtje, zou het in de gymnastiekzaal ook erg goed doen. Ze is lief en bouwt het rustig op, geen haastwerk dus. Met haar uithoudingsvermogen zit het ook al helemaal goed 🙂, en dat had ik vandaag toevallig even nodig 😆. Ze is vaak bezet, maar geduld zal lonen. Ben lief voor haar. Herhalingsgevaar 100% 😊
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Lara eens uitgeprobeerd. ze heeft nu donkere haren. Ik kan bovenstaande reacties beamen. Het is een toppertje. Vriendelijk opbouwend en inderdaad een behoorlijk uithoudingsvermogen. Ze koos zelf voor rodeo afwisselend met reverse rodeo. Kennelijk vond ze het erg geil om steeds in de spiegel naast het bed te kijken hoe ze tekeer ging. Afgemaakt in Doggy. Wauw! wat een lichaam met een stevige natuurlijke cup C.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eerste keer in Aken. Qua aantal vergelijkbaar met Eindhoven, misschien iets meer. Vrijdag rond 21u, goede bezetting. Het was warm en de dames stonden met elkaar te kletsen buiten / op straat

Mijn oog viel op Lara.
Mooie verschijning, rood setje. Mooi gezicht en heerlijke borsten. En waanzinnige billen, die bij het traplopen, nadat ik vroeg, aangeraakt mochten worden

Eenmaal boven werd we gewassen. Tijdens het langslopen even strelen.

Op bed werd mini me onder handen genomen, gestreeld, gekriebeld maar ik wou meer. Condoom erom en ik mocht lekker gaan liggen terwijl mini me verorberd werd. Ze had zich zo gedraaid darlt ik haar billen kon bewonderen en ik mocht, ook na vragen, met haar kutje spelen. Zelfs mijn vinger mocht naar binnen. Tepels mochten gezogen worden.

Daarna ging ze cowgirl heerlijk bovenop en lekker met dat geil kopje kijken.dat werd me teveel en moest gaar even rodeo-style eraf gooien anders was het feest al klaar geweest.
Wass möchtest du jetzt? Doggy. Niet mijn favoriet, maar dan kon ik wat afkoelen. Ze ging beetje schuin liggen uiteindelijk dat ik in de spiegel alles kon zien. Heerlijk om mijn lul tussen die magnifieke billen te zien verdwijnen. Nadat ik weer was gekalmeerd door naar missionaris.

Heerlijk uitzicht op ogen, borsten en kutje. Maakte de 'fout' om te proberen te küssen. Werd smakelijk om gelachen. Heerlijk klaar gekomen al kijkend naar het waanzinnig lijfje

Heerlijke ervaring. Kletsen / gesprek was wat moeizamer, maar alles redijk positief
 
Vanavond bij Lara geweest. Was een goede sessie. Ze pijpt goed. Eerst heeft ze me afgetrokken zodat mijn pik goed stijf werd. Tijdens het pijpen heb ik haar gevingerd. Vinger goed in haar kutje duwen en ze was redelijk nat. Daarna Lara rodeo en het was al snel klaar.

Zeker herhalings gevaar 😊
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.369
Leden
32.529
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan