Recensie Lareina, Arnhem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
03/06/22
1
Al weer een aantal keren bij haar op bezoek geweest.
Dat is telkens een rustpunt in de dagelijkse hectiek. Heerlijk. Lareina is toegankelijk geeft je een massage die je volledig tot rust brengt. Die moet haar wel af laten maken.
Daarna wordt je heerlijk erotisch verwent. Ik kan de lingam massage inclusief pijpen met name aanbevelen. Voor mijn wensen staat ze ook open. Voor mij een vast adresje voor het vinden van ontlading😉
 
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/vanaf-vandaag-warmte-aanbieding_7464956
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
:( niet zo leuke ervaring. Niet gedacht dat het mij zou overkomen aangezien ik altijd netjes ben en goed de instructies doorlees. Ik zie er gewoon normaal goed verzorgd uit.

Lang verhaal kort: Op locatie aangekomen laat dame niets meer van zich horen. 45 min gewacht (ik ben gek ook) en toen maar gegaan.

Lang verhaal:

Berichtje via whatsapp met foto gestuurd om afspraak af te stemmen een dag van te voren. Ze kon niet gelijk antwoorden vanwege ander werk. Geen probleem, een tijdframe voorgesteld voor 1 uur afspraak. Ze antwoord later in de avond dat 14:00 ok is. Gevraagd naar adres en netjes instructies gekregen voor de straat en waar ik kan parkeren. Midden in het centrum overigens dus niet echt discreet maarja er zijn veel mensen dus niemand ziet aan je gezicht wat je komt doen.
10 minuten van tevoren geappt dat ik bijna bij de parkeerplek ben en gevraagd naar nummer. Geen reactie... 5 min over tijd nog eens geappt. Geen reactie. Na 16 min nog eens geprobeerd en zoals eerder genoemd na 45min maar gegaan.
De aard van de tekstjes waren heel normaal. Iets van: "hoi ik ben er, bij welk nummer moet ik zijn?" En na 16 min iets van "als je vertraagd bent is dat niet erg maar ik hoor graag iets".

Verspilling van tijd dus en teleurstelling. Ik snap best als er iets tussen komt of je onverwacht kunt. Maar iets laten horen is wel zo netjes. Je weet niet hoe ver iemand moet reizen voor een afspraak. Voel me genaaid, maar niet op de goeie manier ;)
 
Hm..ik herken wel iets nukkigs in de communicatie. Stellig dat ik al antwoord van haar had gehad terwijl dat niet zo is. Ik geef het toch een poging. Kan zijn dat ze gedoe met appjes bijhouden lastig vindt ofzo. Ze heeft het druk met ander werk, zo zegt ze mij ook. En dat ze graag pas een dag vantevoren een appje krijgt.

Ik wacht het af en hoop dan maar dat ze wel reageert.
 
Dank je voor je reactie, Simon. Ik lees hier dat de locatie waar men met haar afspreekt niet de meest nette is (kapotte gordijnen, massages op een houten bank, etc). Hoe is jouw ervaring wat dat betreft?
 
Simon76 schrijft vaker bij haar geweest dus moet er toch iets goed geweest zijn anders ga je niet terug. Een drukke en chaotische dame is het zeker maar ze heeft ook een drukke baan maar over kapotte spullen en gordijnen dat is wel eeg om zoiets te verzinnen. Zij geeft goede massages (als je haar inderdaad te pakken kan krijgen en om zo achterbaks over haar te praten op dit forum zegt meer over jullie dan over haar. Ze is zeer vriendelijk ( beetje druk ) ze is geen klok kijken en probeert iemand altijd na zij te maken dat is mij ervaring en ga al hele tijd met plezier naar haar toe.
 
Tja als ik moet afgaan op twee reacties van 'leden' die net lid zijn en/of een eerste reactie op een topic geven ga ik toch maar even een deurtje verder. Wacht wel een echte recensie af van iemand die al wat langer meeloopt op dit forum, de goede niet te na gesproken trouwens.
 
Ben niet zo'n schrijver, maar toch maar even mijn ervaring om anderen te waarschuwen, afgelopen week via WA een afspraak gemaakt, de volgende dag heeft ze nog een bevestiging gevraagd (ca 2,5 uur van tevoren) of de date nog doorging. Op het afgesproken tijdstip in de straat 0,0 reactie meer, gelukkig min of meer om de hoek voor mij dus geen urenlange reis en aangezien in dezelfde straat radio piet zit zeker geen verloren tijd. Lareina als je meeleest, de € 150 die in jouw beursje had kunnen zitten liggen nu in de kassa van radio piet ;-) en ik heb weer gereedschapjes waar ik nog jarenlang plezier van ga hebben .
 
Ik ben december 2022 bij haar geweest.. Ontving mij toen op haar nieuwe adres. Klein kamertje.
Type adhd. Praat veel. Kon lekker douchen. Daarna heerlijke massage gehad was echt fijn. Pijpen zonder condoom en penismassage gehad. Was echt goddelijk. Intiem is een drama omdat ze heel mager is te mager.
Voor massage en pijpdate en penismassage een topadres voor Intiem adviseer ik deurtje verder te kijken.
 
Grappig is Dat Tantra massage liefhebber (de topic starter) een zeer lovende review gaf over haar diensten, wat ook zijn eerste en enige bericht op dit forum gebleven is 🤨 zelfs nooit meer online geweest.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan