Laresca, Voorschoten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

boefje2000

Newbie
5
03/09/22
1
Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken na jaren niet meer actief wandelaar te zijn geweest en kwam deze goed uitziende dame tegen op kinky. Ziet er goed uit dacht ik en afspraak gemaakt om langs te gaan. Ze reageert super snel op WhatsApp. Wel korte antwoorden, maar dat zegt nog niets. Afspraken gemaakt en ze was zelfs bereid om een foto te sturen. Het was helaas een verdwijnende foto, maar van wat ik in de vlugheid zag was ik niet overtuigd over of de foto wel echt de Laresca liet zien die er in de advertentie staat.

Moment van de waarheid......haartjes netjes gekamd, tandjes gepoetst, het geschut netjes bijgewerkt en schoon op naar haar toe. Daar aangekomen geprobeerd contact te krijgen, maar nul reactie. Ik denk dat ze zich bedacht heeft en de plank opgetrokken heeft. Jammer, want de jonge heer had er wel zin in.

Ik ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die dit meegemaakt hebben met deze dame.

Advertentie tijdens dit bericht in Voorschoten:
Best suckig (kinky.nl)
 
Zie link hierboven, niet direct een ervaring, wel een soort van waarschuwing.
:giggle: Hij/jij had tenminste nog een keuze.....
 
Een rondreizende Latina die niet op komt dagen en vandaag hier is en morgen daar. Daar zijn er honderden van. Dat ze niet geïnteresseerd zijn in hun klandizie maakt hetgeen je meegemaakt hebt nog geen misstand of meldenswaardige onveilige situatie.
Dit is wat je krijgt als je met zo'n DVP afspreekt. Het is natuurlijk een domper, maar niet meer dan dat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan