Recensie Larisa, Ternat 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Franksken

Newbie
1
12/11/23
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/larisa-bella-chaud/
Totale kosten (in euro)
100
Ik ben geen grootgebruiker, maar deze ervaring wou ik toch delen. Ik dacht te chatten voor een afspraakje met Nicoly. Zeer vlotte whatsapp babbel... aangekomen bleek de gastvrouw een stuk donkerder. En niét de verwachte meid. De engelse taal niet machtig... en niet in te willen gaan op de verzoeken die ik deed (en die via whatsapp wél bevestigd werden)
Bovendien- met een broek vol goesting bleef ik én er was veel twijfel- was de afspraak zeer vlug vlug af te werken. Geen date naar mijn zin. Na uutkleden en centen kon het niet rap genoeg gaan.
Geen GFE... ze kreeg mn flieter amper hard. Pijpbeurt eerst zonder dan met cd. En dan missio en doggy geprobeerd. Was niet voldoeninggevend. Bovendien wiebelde het bed dat t een lieve lust was... mét een hels gepiep. Het ganse blok moet t gehoord hebben.
Na de daad nog even blijven liggen tot ze t genoeg vond en zei dat t finito was.
Ik bleef twijfelen bij het huiswaarts rijden. Thuis ff gezocht op "plaats" op redlight en ik vond mn gastvrouw terug als "Larisa Bela Chaud" en ernaast vond ik "Nicoly" waarmee ik een date wou.
Ik wou nog terugkeren in het begin... ik vond het nogal verdacht... te laat -thuis- dus vastgesteld dat men me bij mn pietje had.
Ik had t nog zo gelaten als de sex goed was geweest
... was een dikke tegenvaller dus.

opmerkingen:
Dikke b cup naar c
Behoorlijk app. Duplex op +2
Waren nog aanwezigen.
Gastvrouw had net wijntje uit
Discreet toegankelijk.
Vlakbij station Ternat

Jammer om te horen. Is wel de klassieke move van hun om mannen op welke manier ook tot de locatie te krijgen om dan bait & switch gewijs iets anders voor te schotelen. Geilheid neemt dan vaak over en zorgt ervoor dat we een slechte ervaring tegemoet gaan. Heb het zelf ook al meegemaakt. Het beste advies is om gewoon te vertrekken als er iets verdachts is of het een andere persoon is die open doet.

Terug
Bovenaan Onderaan