Recensie Larissa (Alb), Aken, Antoniusstraße 15 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens informatie op het Duitse zusterforum Rheinforum, is Larissa op vakantie.
Ongewis is of, en eventueel wanneer ze terug komt.
De tijd zal het leren.
Wordt hoogste tijd dat er veel nieuwe jongedames komen.
Veel van wat er nu staat is oude garde, of niet de moeite waard.
 
Ik persoonlijk zou het niet fijn vinden als iemand online mijn telefoonnummer zou vragen en al helemaal niet als het ook nog eens online door iemand anders wordt doorgegeven als ik er zelf geen toestemming voor zou geven. Dat is een kwestie van respect hebben. Daarbij komt dat in eerdere berichtgeving al is aangegeven dat ze gestopt is met privé ontvangsten.
Ik had haar nr gewoon van haar advertentie op ladies.de dus door iedereen te zien. Het nummer is inmiddels uit de lucht dus kunt haar niet meer appen. Maar zoals ik hier al las ontvangt ze niet meer privé maar alleen in de straat.
 
Jossie, maat dat was in de tijd dat ze nog thuis werkte. Larissa is niet voor niks weer van die sites verwijderd, gewoonweg omdat ze niet meer prive werkt. En dan zou ik het niet fijn vinden als dan alsnog door iemand anders het telefoonnummer wordt doorgegeven zonder mijn toestemmimg (als ik larissa zou zijn)
 
Dat is heel erg klote. Het mobiele nr wat ik nog van d'r had was een tijd uit de lucht maar deed het vorige week weer ff. Met de vermelding dat het een zakelijk account was. Ik heb haar toen meteen weer een app gestuurd die ook is gelezen maar er werd niet gereageerd. Nu doet ie het helaas weer niet meer, althans er lijkt geen WhatsApp meer op te zitten.
Anyway, een van de mooiste dames die ik ooit bezocht heb. Hopelijk komt ze ooit nogeens terug.
 
Nee, Larissa komt nooit meer terug naar de straat en werkt ook niet meer prive. Ze is gestart met een nieuw leven en dat heeft ze ook verdiend en wens ik haar van harte. Ik heb de laatste 4 jaren veel plezier met haar gehad, ook buiten de deur en we hebben elkaar veel gerespecteerd. Ze zal altijd een plek in mijn hart hebben en zal haar nooit vergeten en dat weet ze ook. Gelukkig heb ik heel veel mooie herinneringen met haar (vele dagen en uren samen, binnen en buiten de deur) en die zullen ook altijd bij mij blijven. Ik zal haar heel erg gaan missen, maar een nieuwe start en dus een nieuw leven, heeft ze gewoon verdiend. De straat is voor mij ook nu dan verleden tijd en zal er nooit meer komen, uit respect voor Larissa, want voor mij is ze onvervangbaar. Gelukkig heb ik wel nog contact met haar, ook nu nog terwijl ze niet meer werkt, maar voor hoe lang dat zal zijn, geen idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, Larissa komt nooit meer terug naar de straat en werkt ook niet meer prive. Ze is gestart met een nieuw leven en dat heeft ze ook verdiend en wens ik haar van harte. Ik heb de laatste 4 jaren veel plezier met haar gehad, ook buiten de deur en we hebben elkaar veel gerespecteerd. Ze zal altijd een plek in mijn hart hebben en zal haar nooit vergeten en dat weet ze ook. Gelukkig heb ik heel veel mooie herinneringen met haar (vele dagen en uren samen, binnen en buiten de deur) en die zullen ook altijd bij mij blijven. Ik zal haar heel erg gaan missen, maar een nieuwe start en dus een nieuw leven, heeft ze gewoon verdiend. De straat is voor mij ook nu dan verleden tijd en zal er nooit meer komen, uit respect voor Larissa, want voor mij is ze onvervangbaar. Gelukkig heb ik wel nog contact met haar, ook nu nog terwijl ze niet meer werkt, maar voor hoe lang dat zal zijn, geen idee.

Jeetje... Wat ga ik haar missen.. de ontelbare uren wat ik met haar doorbracht waren de mooiste tijden met een vrouw die ik heb mogen ervaren. Jammer dat ze gestopt is, maar gun het haar! Ik baal er van dat ik geen 'afscheid' heb kunnen nemen en dan bedoel ik ook om haar te bedanken voor alle mooie momenten wat we samen beleefd hebben. Hopelijk weet ze dat ze altijd een plekje in mijn geheugen (en hart) heeft.
 
Ik ben in ieder geval voor Larissa heel erg blij dat ze eindelijk er een normaal leven van kan gaan maken. Ik hoop dan ook dat ze snel een leuke normale baan zal vinden. Larissa weet in ieder geval dat ik er altijd voor haar zal zijn als ze me voor iets nodig heeft, daar kent ze me goed genoeg voor, waar ook ter wereld ik zal zijn of zij zal zijn, ik zal er altijd voor haar zijn. Larissa is en blijft voor mij voor altijd nr1 en de mooiste en liefste vrouw die er ooit op deze planeet zal rondlopen: een prinses en een engel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pff die zit nu gewoon te rentenieren met haar vent van al die poen die jullie haar de afgelopen jaren hebben toegestopt. Die meiden zijn meesters in het creëren van illusies, met 1 doel snel geld en er zo weinig mogelijk voor doen. Ga er maar vanuit dat wanneer het geld op is ze er weer staat, of ze is er vandoor met een vent die haar kan onderhouden...gebeurd laatste tijd wel vaker nu de business niet meer zo voortvarend loopt!
 
Lijkt wel als of Djamoek niet dezelfde ervaring met Larissa heeft als met wel goede klanten van haar. Ik ken Larissa persoonlijk heel erg goed, ook privé en zij is altijd heel eerlijk en correct geweest.
 
Lijkt wel als of Djamoek niet dezelfde ervaring met Larissa heeft als met wel goede klanten van haar. Ik ken Larissa persoonlijk heel erg goed, ook privé en zij is altijd heel eerlijk en correct geweest.
Geloof ik best, ik schilder je alleen de werkelijkheid.
Wat mijn ervaring met Larissa ermee te maken heeft, geen idee. Ben er een paar keer geweest. Ze was meestal ook druk bezet. Inderdaad voor het straatje een verademing. In vergelijking met 90% van de andere meiden, waar je even over heen mag hobbelen. Maar ook bij Larissa prik je snel door de money making show...dus voor mij was het al snel popje gezien kastje dicht!
Maar ook ik gun haar het beste..moge ze lang en gelukkig leven...wetende dat die meid of haar "vriendje" beslist 4-5 ton op de bankrekening heeft staan.
 
Als je 20 klanten per dag doet als vrouw en het doet voor het genot dan ben je serieus nymphomaan. Alle waarom zou je dat nu niet voor het geld doen. Gaat er eigenlijk wel iemand werken die het niet voor t geld doet???
 
Ik denk dat er maar weinig meiden voor het plezier/sex voor dit werk kiezen. Wellicht dat er genoeg zijn die het niet met tegenzin doen, maar met de motivatie om er snel geld mee te verdienen. Pak je het als meid goed aan, net zoals Larissa deed...bij haar klopte het totaal plaatje. Dan ben je binnen een paar jaar financieel onafhankelijk, uiteraard als je er verstandig mee kunt omgaan. Er zijn er ook die verdienen 3000 per week en rennen ermee naar de Gucci store!
 
Laatst bewerkt:
Larissa was zeker anders dan de meeste andere dames, maar was het echt haar ware aard of speelde ze een heel slim spelletje met iedereen? wie zal het zeggen maar maakt verder ook niet uit. ik vind het wel raar dat ze door sommigen hier als een soort van heilige wordt bestempeld en reacties zoals "ik zal nooit meer in de straat komen uit respect voor Larissa...." ik denk dat ze heel erg moet lachen als ze dit leest. ik zou het kunnen begrijpen als jij de enige klant van haar was, hahaha. En ben het ook met DJdamoek eens dat als het geld op is, ze hier zo weer terug komt. Daarbij vraag ik me af in hoeverre je nog een normaal leven kan leiden als je jaren in dit vak hebt gezeten. Je moet er als nieuwe man/vriend maar mee om kunnen gaan en ik weet niet of je nog zelf in staat bent om een hele dag voor een baas te werken voor 100 euro per dag als je dit altijd zelf in een uurtje hebt kunnen verdienen.

anyway evengoed erg jammer dat ze gestopt is en ik wens haar zeker het allerbeste, zulke meiden zal je niet vaak meer tegenkomen in dit wereldje.
 
Jammer om te lezen dat ze gestopt is.
Ik ben een paar keer bij haar geweest en ze had wel iets bijzonders voor mij, ze wist bij mij altijd precies wat ik wilde zonder het haar te vertellen.
Toen ze prive deed ontvangen heb ik nog met haar gesproken maar afspreken ging een beetje moeilijk van mijn kant... nu wel spijt van dat ik geen tijd heb kunnen maken, zij is sowieso een dame die ik niet snel zal vergeten.

Verder ben ik het wel redelijk eens met wat Djdamoek zegt, je weet natuurlijk niet altijd wanneer zo een vrouw eerlijk is.
Maar aan de andere kant zijn het ook mensen met gevoelens, en ze zullen de ene klant wel meer vertellen dan een ander.
 
Dat wel alleen erg duur. Van achter is ze een stuk strakker en kon flink doorrammen. Zo hard dat ze erover begon tegen Laura toen we klaar waren haha :p Helaas maar 1 standje mogelijk en blijft voor mij een arrogante profi dit kind dus laat haar links liggen. Size is geen probleem trouwens.,
'dus laat haar links liggen'.....

eh....van mening veranderd? :rolleyes:
 
Nee, Larissa komt nooit meer terug naar de straat en werkt ook niet meer prive. Ze is gestart met een nieuw leven en dat heeft ze ook verdiend en wens ik haar van harte. Ik heb de laatste 4 jaren veel plezier met haar gehad, ook buiten de deur en we hebben elkaar veel gerespecteerd. Ze zal altijd een plek in mijn hart hebben en zal haar nooit vergeten en dat weet ze ook. Gelukkig heb ik heel veel mooie herinneringen met haar (vele dagen en uren samen, binnen en buiten de deur) en die zullen ook altijd bij mij blijven. Ik zal haar heel erg gaan missen, maar een nieuwe start en dus een nieuw leven, heeft ze gewoon verdiend. De straat is voor mij ook nu dan verleden tijd en zal er nooit meer komen, uit respect voor Larissa, want voor mij is ze onvervangbaar. Gelukkig heb ik wel nog contact met haar, ook nu nog terwijl ze niet meer werkt, maar voor hoe lang dat zal zijn, geen idee.
Ik ben altijd erg geboeid door de beweegredenen van iemand... Voormalig lid 1325 was nogal vertrouwd met haar, ze gingen zelfs hele dagen op stap (zie eerder in dit topic) en wist te melden dat ze 'nooit meer terug naar de straat' zou komen. 'een nieuw leven starten'.
En dan is zo'n dame krap 3 maandjes later (nog korter dan sommige gewone 'vakanties' van de dames) terug aan het werk.

Dit zie je vaker. Zouden ze ons gewoon wat op de mouw spelden en lopen wij daar met open ogen in, hadden sommige dames Corona angst en is dat door vaccinatie of realiseren dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren veranderd of wilden ze echt 'uit het leventje' stappen, maar bleek al na 4-6 weken dat dat allemaal toch niks ging worden?

Enerzijds een blessing als een mooie dame met goede service terugkeert. :)

Anderszijds wel sneu dat iemand iets anders wil doen, dat om een of andere reden niet doorgaat en er in de eerste week van terugkomst gelijk weer mannen (die 80€ te duur vinden voor nummertje incl. anaal en die je arrogant noemen) gelijk weer aan je raam staan. :(
 
99% van de dames zijn gewoon geldverslaafd.
Dus dan komen ze wel weer terug.
In Aken of ergens anders.
Legio voorbeelden meegemaakt laatste jaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben altijd erg geboeid door de beweegredenen van iemand... Voormalig lid 1325 was nogal vertrouwd met haar, ze gingen zelfs hele dagen op stap (zie eerder in dit topic) en wist te melden dat ze 'nooit meer terug naar de straat' zou komen. 'een nieuw leven starten'.
En dan is zo'n dame krap 3 maandjes later (nog korter dan sommige gewone 'vakanties' van de dames) terug aan het werk.

Dit zie je vaker. Zouden ze ons gewoon wat op de mouw spelden en lopen wij daar met open ogen in, hadden sommige dames Corona angst en is dat door vaccinatie of realiseren dat dit nog wel een tijdje kan gaan duren veranderd of wilden ze echt 'uit het leventje' stappen, maar bleek al na 4-6 weken dat dat allemaal toch niks ging worden?

Enerzijds een blessing als een mooie dame met goede service terugkeert. :)

Anderszijds wel sneu dat iemand iets anders wil doen, dat om een of andere reden niet doorgaat en er in de eerste week van terugkomst gelijk weer mannen (die 80€ te duur vinden voor nummertje incl. anaal en die je arrogant noemen) gelijk weer aan je raam staan. :(

Ze gaf bij mijn bezoekje aan dat ze een relatie had die recentelijk is beëindigd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan