Laten pijpen door Thaise dames hou je ze dan bij hun hoofd vast?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lambik

Wandelaar
88
18/08/21
71
1
Laten pijpen door Thaise dames hou je ze dan bij hun hoofd vast?
Waarom vraag ik dat omdat het niet done is om bij Thaise mensen aan een hoofd te aaien of aan te komen.

Heb me zoveel laten pijpen maar dat kan ik me niet herinneren dat ik een dame bij haar hoofd had gepakt om mijn pik diep in haar keel te duwen.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

De meeste dames in dit vak zullen er niet moeilijk over doen ;)
Althans ... ik heb nog nooit iemand gehad die het erg vond. Maar goed.. ik duw mijn pik niet in hun keel dus de CONTEXT kan belangrijk zijn?

Net als bij niet-thaise die er niet altijd van gediend zijn als je iets achter in hun keel duwt...

Ik kan me niet herinneren etc

Maar wat ik letterlijk bedoel pak je ze bij hoofd vast als ze je gaan pijpen of tongzoenen misschien zo duidelijker!
Ik heb nog nooit gehad bij een Thaise DVP (als zij aan TZ doet) dat ze er moeilijkheden mee hadden als ik hun hoofd vasthield of Streelde....

En Hoofd vasthoudem zodat ze dieper pijpt doe ik zoiezo niet. Totaal respectloos.

Ik heb nog nooit gehad bij een Thaise DVP (als zij aan TZ doet) dat ze er moeilijkheden mee hadden als ik hun hoofd vasthield of Streelde....

En Hoofd vasthoudem zodat ze dieper pijpt doe ik zoiezo niet. Totaal respectloos.
Precies daar heb je gelijk in , ik vroeg het eigenlijk omdat je in eigenlijk de Thaise personen bij hoofd aait of aanraakt .

Als ik me laat pijpen dan vind ik ten eerste geil als ds de dame me aankijkt terwijl ze me pijpt en dat ik lichtjes bij haar hoofd of nek vasthoudt maar niet dat ze me dieper pijpt .
Andere topic
Als de dame me leegzuigt en daarna met wilt tongzoen terwijl mijn sperma nog in haar mondje zit , zouden jullie dat doen als het bij jullie gebeurt?

Het gekke is als ik een klaar bef dan ga ik haar daarna wel gelijk tongzoenen .

Ben benieuwd naar jullie reactie.

Heel lang geleden is het bij mij overkomen bij een oudere Nederlandse dame maar ik wou niet tongzoenen toen mijn sperma in haar mond zat, ze klaagde dat de meeste mannen dat niet willen ( dit schoot me ter binnen inmiddels zal ze wel overleden zijn, leuke tijd , maar ook weer niet haar kont was niet schoon , toen ik haar anus vingerde had ik stront aan mijn vingers, snel afgeveegd aan haar lakens , ze had het niet door , kleine trauma overgehouden )
😅

Laatst bewerkt:
Waarom vraag ik dat omdat het niet done is om bij Thaise mensen aan een hoofd te aaien of aan te komen.

De rest van het schrijven leidde wat af maar dit was geloof ik de essentie van je vraag.

Ik kan daar geen antwoord op geven.

Daarna is je vraag een eigen leven gaan leiden rond het thema sturende/dwingende handen.

Ik ben zelf dol op pijpen maar ben absoluut geen liefhebber van sturende handen in mijn nek/op mijn hoofd die diepgang en tempo bepalen of me beletten om even een hap lucht te nemen. Omgekeerd voel ik ook geen enkele behoefte dat bij anderen te doen als ik gepijpt word.

Als ik me laat pijpen dan vind ik ten eerste geil als de dame me aankijkt terwijl ze me pijpt en dat ik lichtjes bij haar hoofd of nek vasthoudt maar niet dat ze me dieper pijpt
Dat dan weer wel, gewoon als liefdevolle, aanraking waarbij het hoofd de handen stuurt in plaats van andersom.

Andere topic
Als de dame me leegzuigt en daarna met wilt tongzoen terwijl mijn sperma nog in haar mondje zit , zouden jullie dat doen als het bij jullie gebeurt?
Ik mag op gangbangs graag spermazoenen delen met dames die zelf niet slikken (of me dat pleziertje gunnen) dus ja :).

Laatst bewerkt:
De rest van het schrijven leidde wat af maar dit was geloof ik de essensie van je vraag.

Ik kan daar geen antwoord op geven.

Daarna is je vraag een eigen leven gaan leiden rond het thema sturende/dwingende handen.

Ik ben zelf dol op pijpen maar ben absoluut geen liefhebber van sturende handen in mijn nek/op mijn hoofd die diepgang en tempo bepalen of me beletten om even een hap lucht te nemen. Omgekeerd voel ik ook geen enkele behoefte dat bij anderen te doen als ik gepijpt word.

Dat dan weer wel, gewoon als liefdevolle, aanraking waarbij het hoofd de handen stuurt in plaats van andersom.

Ik mag op gangbangs graag spermazoenen delen met dames die zelf niet slikken (of me dat pleziertje gunnen) dus ja :).
Doe jij het nu met mannen en vrouwen ? Jij pijpt toch schreef je?

Terug
Bovenaan Onderaan