Recensie Latifa, Massagewereld, Eindhoven 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
27/08/21
10
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/latifa/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I'd like to start contributing by posting a review on this amazing lady. I saw her last year and had a great experience. She has a beautiful slim body and a pretty face. I opted for the body intensive massage for 1 hour. Her service left nothing to be desired. We started with showering together, where she already had me engaged by washing my back and grinding against me. She did not mind me kissing her neck and body, nor did she mind me touching her but I did keep to her ass/legs/breasts. The massage itself was enjoyable as well, when I turned to lay on my back she covered my eyes with a cloth and allowed me to fully enjoy her touch. An awesome orgasm was followed by a few minutes of just relaxing, cuddling and talking. She is also great at conversations, we were really getting along and making little jokes throughout the session. Afterwards we took a quick shower and said farewell. Honestly I had no regrets about this meeting and I feel that as long as you treat her with respect she will offer you a top notch service.

For convenience, here is the Dutch version (via Google translate):
I would like to contribute by posting a review of this amazing lady. I saw her last year and had a great experience. She has a nice slim body and a beautiful face. I opted for the 1 hour body intensive massage. Her service left nothing to be desired. We started showering together, where she had already engaged me by washing my back and rubbing against me. She didn't mind me kissing her neck and body, and she didn't mind me touching her, but I held on to her ass/legs/breasts. The massage itself was pleasant too, when I turned to lie on my back she covered my eyes with a cloth and let me fully enjoy her touch. A great orgasm was followed by a few minutes of relaxing, cuddling and talking. She is also great in conversations, we got along well and joked during the session. Then we took a quick shower and said goodbye. Frankly, I did not regret this encounter and I have a feeling that as long as you treat her with respect, she will provide you with a top-notch service.
 
Hey doet ze ook extra s??
Dacht dat jij niet meer gezien zou worden bij massage wereld? Na er de laatste keer uitgegooid te zijn geweest? Jij bent zover ik me van andere topics herinner een man op leeftijd en hebt graag jongere (de jongste?) meisjes.... En dan ook nog eens overal naar extra's vragen. Iedereen wil wel eens een jonger vurig type maat, maar onderga het dan gewoon in plaats van zo respectloos naar dat kutje op zoek gaan.

Ik snap wel dat jij geweigerd werd. Weet je ook wat je zo'n meisje aan doet door dit soort dingen openbaar op een forum te vragen? Laat staan dat er hier een grotere idioot is die je zo een antwoord geeft.

Extra's zijn niet toegestaan en kan een dame haar baan kosten. Als je het zo nodig wilt weten, wees dan slim genoeg om het via een privé conversatie te vragen.
 
Dacht dat jij niet meer gezien zou worden bij massage wereld? Na er de laatste keer uitgegooid te zijn geweest? Jij bent zover ik me van andere topics herinner een man op leeftijd en hebt graag jongere (de jongste?) meisjes.... En dan ook nog eens overal naar extra's vragen. Iedereen wil wel eens een jonger vurig type maat, maar onderga het dan gewoon in plaats van zo respectloos naar dat kutje op zoek gaan.

Ik snap wel dat jij geweigerd werd. Weet je ook wat je zo'n meisje aan doet door dit soort dingen openbaar op een forum te vragen? Laat staan dat er hier een grotere idioot is die je zo een antwoord geeft.

Extra's zijn niet toegestaan en kan een dame haar baan kosten. Als je het zo nodig wilt weten, wees dan slim genoeg om het via een privé conversatie te vragen.
Top geantwoord ! War een pannekoek die Misterp,

regel 1: toon altijd wat er ook gebeurd respect voor de dame !
 
Deze dame ben ik vorig jaar tegengekomen in de MW vestiging in Heerlen. Wat een topper!

Latifa is een mooie slanke donkere dame met voor mij een perfect figuur. Ze geeft een geweldig erotisch schouwspel vanaf het moment van binnenkomst tot vertrek. Ik krijg er nog kippenvel van als ik terug denk aan ons uurtje samen.

Het spel in de douche en haar massage kunsten combineert ze met een heerlijke dominante rol waarbij je jezelf overgeeft aan haar controle. I like it!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/latifa/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het was voor mij een eerste kennismaking met de massagewereld en het is me uitstekend bevallen. Een zeer nette en luxe omgeving waardoor ik eigenlijk het gevoel kreeg in de sauna te zijn. Deze omgeving vind ik wel prettiger dan de vaak ranzige onderkomens van sommige privehuizen.
Vanwege de mooie foto's op de site had ik een keuze voor Latifa gemaakt en ook daar is het verschil met privehuizen overduidelijk. Dame in kwestie is nu wel overeenkomstig de dame op de foto's en daarbij een zeer aangename persoonlijkheid. Met grote donkere kijkers en lage sexy stem pakte ze direct mijn volledige aandacht. Ik besloot me zeer passief op te stellen en het hele gebeuren over me heen te laten komen. Dat is me prima bevallen waarbij het teasen door me erg aansprak. Het wordt nooit ordinair platte sex maar blijft voortdurend hangen op de scheidslijn van erotiek, sensualiteit en ontspanning. Zonder alle handelingen te beschrijven, wil ik wel benadrukken dat ik volledig ontspannen en onder de indruk van Latifa ben vertrokken. En dat is best bijzonder aangezien Latifa een zeer aantrekkelijke maar slanke dame is en dat mijn voorkeur vooral uitgaat naar wat meer curvy ebony dames. Maar haar persoonlijkheid heeft me helemaal geraakt. Wat een leuke vrouw met een vriendelijk open karakter waarmee ik veel heb gelachen tijdens ons uurtje samen. Ik verwacht dat ik haar nog wel terug ga zien ondanks dat het uiteindelijk hoogtepunt voor mij niet het hoogtepunt van de sessie was. Daar werd iets te snel naartoe gewerkt maar wat mij betreft was het hoogtepunt het beeld (via de spiegels op het plafond) van de sensualiteit van een mooie donkere ingeoliede dame die over mijn lichaam heen glijdt.
Kortom een hele positieve eerste ervaring in een nette omgeving met een erg leuke en knappe vrouw.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/latifa/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Was dus gisteren de laatste klant van de dag, niks gemerkt van vermoeidheid of verminderde inzet. 👍
Latifa is een hele mooie, slank/atletische jongedame die zichtbaar goed voor zichzelf zorgt, wauw, wat een mooi lijf heeft ze, haar mooie gezicht past daar prima bij iig.
De massage was verrassend "anders" qua opbouw/indeling, heel erg leuk en goed. 🥰
Dame weet wat pleasen/uitdagen is dat is zeker, uurtje vloog om en met een lekker orgasme mijnerzijds als afsluiting. Is niet altijd feest voor mij helaas maar bij haar was er geen houden aan.
Ga haar vast en zeker nog eens bezoeken, is echter voorlopig 4 weken op vakantie. 🙀
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/latifa/
Totale kosten (in euro)
240
Recensie
Latifa, Massagewereld, Eindhoven

Vanmiddag bij Latifa op bezoek geweest.
Wat een prachtige dame is dat!
Gekozen voor de hamam massage van 90 minuten.
De hamam is een prachtige grote ruimte met groot massage bed, een verwarmde massagesteen, een bubbelbad en natuurlijk een flinke douche.
Het begon met het nemen van een gezamenlijke douche, waar geen plekje werd overgeslagen.
Daarna een heerlijke massage van rug, schouders en voeten op de stenen verwarmde massagetafel.
Daarna op het bed was de voorzijde aan de beurt.
Ze vroeg of ze me mocht blinddoeken voor een paar minuten. Hier had ik geen bezwaar tegen.
Mijn hele lijf werd met schuim bedolven en ze begon met haar heerlijke lijf over mij heen te glijden.. wat was dat lekker zeg.. met haar tepels langs mn lippen en met haar hand masseerde ze mn ballen en jongeheer die al aardig recht stond inmiddels.
Blinddoek af en "reverse" met haar mooie achterste vlak bij mn gezicht gleed ze over me heen. Wat een uitzicht..
Heerlijk klaargekomen en na een lekkere douche onder het genot van een drankje, dat werd gebracht, nog een kwartiertje lekker gerelaxt samen in het bubbelbad.
Kortom, kost wat, maar ik ben helemaal zen nu..
 
Vandaag bij MW in Eindhoven een bezoek gebracht aan Latifa. Gekozen voor een Hamam massage. Ontvangst is op een top locatie en ook de ruimte waarin de massage wordt gegeven is fantastisch. Latifa is een wonderschone dame, leuk in de omgang en weet je met haar heerlijke lijf, zachte handen naar een geweldig hoogtepunt te brengen. Zeker een aanrader.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan