WHEM Latina Sheila Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nickelodeon

Wandelaar
42
20/11/21
21
Ik kan mij herinneren dat er op het vorige forum wel wat stond, maar geen idee of dat goede recensies waren. Zijn er nog medewandelaars die ervaring hebben met deze dame?
 
Ik blijf nog geïnteresseerd of gespannen op deze dame. Ik krijg bijna geen contact. Als je via kinky probeert dan app je in wezen met haar vriend. Ik heb haar 1x aan telefoon gehad maar een moment plannen lukte toen niet. Ik moet haar neuken blijft een stemmetje zeggen. Dus ja bel haar nog wel.
 
Ik heb haar een hele tijd terug bezocht in Oud-West.
Sprak toen geen woord NL, had een geweldig dikke reet als je daarvan houd, is aardig maar qua intimiteit erg passief. Eén keer op herhaling geweest toen was er ook nog weinig aan veranderd. Doet puur voor de extra centen wanneer ze zin heeft, vandaar dat de advertenties wat ouder kunnen zijn en geen reactie geeft.
 
Ik herken me volledig in de ervaring van Ronnywest. Ik was ook een paar jaar terug bij haar langs geweest in Oud-West, het was een gehorige woning en in een klein donker kamertje gingen we rollebollen of iets wat erop moest lijken. Ze heeft inderdaad een goeie partij billen en sprak destijds ook over een borstverkleining, ik had het gevoel dat ze flink wat jaartjes ouder was dan ze destijds op haar profiel had aangegeven. Echt naar een hoogtepunt werken lukte niet dus was uiteindelijk weggegaan, ik kwam later aan me trekken toen ik bij de RDK binnenstapte bij een Dominicaanse...
 
Ook eens met Ronnywest. Was lastig contact te krijgen omdat ze eigenlijk alleen vaste klanten aanneemt. Ik had mazzel of ze had even niets op de planning staan. Vriendelijk en lekker gekletst maar was zeer zakelijk daarna. Ze begon mijn lichaam te zoenen om me op te geilen denk ik. Daarna pijpen mc (die ze behending in haar mond op mijn lul afrolde), dat was lekker. Na een paar minuten draaide ze om zodat ik haar vanachter kon neuken. Was lekker maar ook allemaal heel snel.. gedaan en weg... Geen herhaling voor mij maar was een leuke ervaring. (ps. alles staand afgehandeld, was daarna blij dat ik even kon zitten in de auto hahaha)
 
Weet iemand toevallig of ze nog steeds/weer actief is? En hoe oud schatten jullie haar? Mvg Koen
Een paar weken terug ben ik geweest (zie mijn vorige post), toen zei ze dat ze voornamelijk vaste klanten deed, maar ik denk dat ik mazzel had. Leeftijd lastig te zeggen maar volgens mij dik in de 40 zeker (uiteraard was het licht gedimd binnen ;-)).
 
Het was ok, lekker borsten en dikke kont. Voor een snelle pijpbeurt prima (wel met condoom), prijs was te doen. Ik zal zelf nog wel een keer langsgaan als ik ik de buurt ben
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan