WHEM Latina van 25 Jaar Volle D-cup Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen idee wat, maar de foto's trekken me wel. Ik heb al reverse afbeelding zoeken gedaan, en daar kom ik niet verder mee. Misschien dat collega's wandelaars ook eens een poging moeten doe.
Misschien dat er geen reed van klopt gezien het tarief, en jongens, een filmster met mijn leeftijd en gewicht wat ik over heb zit er niet meer in, no go aria zal ik het maar noemen.
 
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en met een bezoek vereerd . Wat de omschrijving betreft is er niets gelogen , volle 25 jarige D- cup, okay de 25 jaar zijn al een aantal jaren achter de rug, vol is ze ook, en de volle D-Cup is er ook wel, alleen verticaal aanwezig. Een leuk uur mee gehad ,is het niet dat de dame volgens haar binnenkort weer vertrekt, had ik toch terug gegaan voor een tweede uurtje, denk dat de dame er zelf ook van geniet, aan haar inzet ligt het niet. Wel jammer dat het alleen Spaans spreekt, en het communiceren alleen gaat met de vertaal telefoon, op zich jammer, denk dat als je er goed mee kunt communiceren er meer plezier uit kunt halen. Recensie maken heeft niet zoveel nut, als deze komende week al weer vertrokken is met de noorderzon. Ondanks de leeftijd ( maar voor mij nog steeds jong) en verticale aspecten, en voor mij belangrijk vol overgave tongen toch een 9+
Het is op zich wel een toppertje.?
 
Geen idee, ze heeft mijn telefoonnummer en heb bij vertrek verteld dat ze me altijd een berichtje kan sturen als ze terug is, en we het uurtje nog een keer overdoen, ze beloofde plechtig dit te doen, maar ik heb het vermoeden voordat ik 100 Mtr weg ben van het huis dat mijn nummer al is gedeletet, maar dat geldt dus ook wederzijds zal ik maar zeggen ,had het vermoeden dat er een planner tussen zit/zat.

@Tepellover ,Een ingevulde recensie is ondertussen ook gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan