Recensie Laura, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Princeakeem

Wandelaar
43
17/02/22
22
2
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6303055-laura
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Kans gepakt maar jezus wat een saai mens doet niets van wat in haar advertentie staat kussen pzc beffen mag niet 69 niet allemaal onzin ze ontvangt in een studio met het bed achter een gordijn en haar vriendin die zit 30cm er naast muziek te luisteren en haar ding te doen op haar telefoon wat de sfeer sowieso verziekt pas op! Ga niet! Het is je geld niet waard!
150.- voor een uur nou ze pijpte mij met condoom en ik werd er slap van door haar saaie kop
toch maar hard gekregen snel doggy geur van haar kut was ook niet al te best en weg slechte ervaring die reviews op kinky moeten fake zijn en ze is wat voller dan op de foto's heel jammer
enige plus die ik voor haar heb zijn de douche mogelijkheden voor en na
reviews op Kinky moeten fake zijn want dit was behoorlijk slecht!

ik spreek een beetje spaan maar wijf kon mij niet begrijpen en ze was ook te veel bezig met haar telefoon
en liet mij ook te lang wachten buiten dan kon je het gebouw binnen studenten flat
dan moet je wachten bij de lift dan wachten in de gang dan wachten voor de deur
ik ben zo teleurgesteld

gasten dit is er zo eentje die er eigenlijk geen zin in heeft maar het doet voor het geld
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan