Recensie Laura, Antwerpen, VT 11 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dan

Newbie
23
10/01/22
77
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Man, heb geen spijt gehad aan mijn bezoekje, ze vraagt gelijk wat je wensen zijn en wat je lekker vindt,
dus aan communicatie geen gebrek.
Ik moest mij relaxen op bed en ze positioneerde zich in 69 waarbij ik haar heerlijke billen goed kon vasthouden en mijn tong rustig zijn werk kon laten doen.
Pijpen kan deze Laura als de beste! Nadien enkele variërende standjes en uiteraard doggy! Man, man, man wat heeft dit blondje toch een fantastische kont!

Even later had ze door dat ik niet lang meer had, ze nestelt zich tussen mijn benen voor de eindsprint, heerlijk! Bij haar is niks te gek!
Niet alleen de sex was heerlijk, maar ook nog eens een leuke meid, dus ja ik kom hier terug!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Gisterenavond deze buurt eens bezocht en veel schoon volk gezien.
De een keek wat vrolijker dan de ander maar deze houd oogcontact tot je voorbij bent met een smile tot achter haar oren.
Het deed mij wel rechts ommekeer maken en toen ze haar deur opendeed vroeg ik of ze Laura was (ik herkende haar gezicht van de advertentie)en ze was verbaasd dat ik haar kende maar ja ik lees veel op het internet en mijn keuze leek gemaakt.
Eens op bed plaatsgenomen vraagt ze wat je leuk vind en begonnen elkaar wat te betasten en veel had ik niet nodig om op sterkte te komen.
Deze dame kan zeer goed pijpen, een van de beste ervaringen op dat vlak.
Variatie, behoorlijke zuigkracht en tempowisselingen en ze stopt niet na 20 seconden.
Ze maakt er haar werk en tijd van om daarna te vragen of het goed was en aan het volgende hoofdstuk zouden beginnen en ze vraagt welke positie je wil en koos om te beginnen in normal position en deed het wat rustig aan want mijn kruit was al bijna verschoten.
Daarna vroeg ik voor een positiewissel wat geen probleem is en liet haar het werk doen en ze ging vrij stevig tekeer en lang duurde het niet dat het condoom gevuld was.
Een knuffel en 3 zoenen en ik ging tevreden buiten.
Deze Roemeense neemt volgende week verlof in haar thuisland!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Na lange tijd nog eens bij Laura beland en dat heb ik me niet beklaagd. Ze staat nu in de nacht in vt11. Dat zou haar vaste stek zijn nu. Het adres wordt dus best bijgewerkt.

Na de ontvangst, financiële plichtplegingen en een opfrisbeurt aan de lavabo ging ik naar het bed. Daar lag Laura al te wachten. Ze heeft echt zo'n girl next door uitstraling. Mooi lichaam en vooral een lekker kontje.

Ze begon met een pijpbeurt en vroeg al vrij snel of ik wilde neuken. Ik liet ze nog wat verder zuigen. Jammer dat ze niet zo gepositioneerd zit dat haar poesje toegankelijk is.

Als standje koos ik voor doggy. Voor we begonnen heeft ze me nog even gepijpt terwijl ik naast het bed stond. Dan neuken, in doogy dus. Ik naast het bed en zij strategisch op de knieën bij de bedrand. Ik ben niet de grootste en was aangenaam verrast dat het bed lager was dan de meeste. Mijn lul had dus de perfecte toegang tot haar poesje. Het voelde ze lekker dat ik wist dat het waarschijnlijk bij dit standje zou blijven. Ik ging lekker hard doorstoten. Zij kreunde lekker terwijl ik steeds harder ging. Ik voelde dat ik ging komen en spoot met een hard orgasme het condoom vol.

Ze verwijderde het condoom en dan was het voor allebei tijd voor een wasje. Daarna namen we afscheid.

Ter info. Laura zou woensdag voor een goeie week naar haar thuisland gaan.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/laura-top-ladyprive-antwerp.html
Totale kosten (in euro)
50
Laura blijft een heerlijke DVP.

Afgelopen week ben ik er nog eens binnen geweest. Altijd een hartelijke ontvangst bij haar.

Ze warmde mij lekker op, geen condoom over een slappe lul bij haar. Voor 50 euro krijg je er ook een vrij lange blowjob.

Ze smaakt lekker bij het beffen, een heel hygiënisch meisje. Vooraf en achteraf wast ze zich dan ook uitgebreid in het badkamertje.

Neuken is met haar al helemaal een feest. Je kan ze in allerlei bochten wringen en ze doet daarbij lekker mee. Een heel leuke, plezierige wip.

Laura is top!

Ze staat er nagenoeg elke avond tot laat in de nacht.

(Volgens mij is dat adres wel VT12.)

Nu weten we dan wie je bezocht heb. Nu nog een recensie of verslag van je bezoek.
We wachten vol ongeduld. Ik durf een gokje wagen, waarschijnlijk positief, maar maak het liefst maar wat uitgebreider.
Ok, hier komt ie;

Gisteren een dame bezocht die zich Laura noemde, was VT11 vermoed ik. Kamer was erg klein, bed op het gelijkvloers links direct na het raam, direct achter het raam een lavabo en er naast het mini bad voor dames. Na 50 euro te hebben betaald, waste ze haar poesje uitgebreid terwijl ik me verfriste aan de lavabo. Daarna legde ik me klaar op bed, kwam ze bij me en begon me zachtjes af te rukken. Kwam vlug hard en cd erover en ze begon me zachtjes te pijpen. Na enkele minuten vroeg ze wat ik wilde en ik koos you on top. Ze bereed me zachtjes en vroeg me enkele minuten later switch position? Ik vroeg wat zij graag had en ze antwoordde normal. Zo gezegd zo gedaan, ik begon voorzichtig en ging geleidelijk aan dieper en sneller. Na een minuut of 5 vroeg ze come baby. Ik zei haar dat ik daarvoor doggy nodig had en dus veranderden we nog 'ns. Na een minuut of 2 kwam ik bijna klaar, maar omdat ik te wild was schoot ie er uit.. Ze stopte hem er terug in en na een minuutje lukte het me om te finishen 😁. Hierna nog wat gepraat waarbij ze me vertelde dat ze met de auto terug naar Roemenië ging voor de feestdagen en ze er niet was van zaterdag 23/12 tot 6/1. Samengevat dus een hele lieve meid die niet gehaast is en echt haar best doet om je een goeie tijd te geven!

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Totale kosten (in euro)
50
Na lange tijd nog eens bij laura geweest. Echt zo'n "girl next door" pareltje. Allebei ff opfrissen en dan startte ze met een aangename blowjob. Hierna ging zij wel heel erg kort on top, maar dat vond ik niet erg want wilde ze nemen in doggy. Eerst allebei op het bed en daarna ik ernaast. Zo kon ik mijn voet goed steunen op de bedrand en lekker diep stoten. Een fijn orgasme liet dan ook niet lang op zich wachten.

Kweet nie of dit hier thuishoort of nie , en of er mensen zijn die reeds hetzelfde meegemaakt hebben bij deze dame , als het ontoepasselijk is mag het verwijderd of verplaatst worden !
Een 8 tal weken terug had ik zin om Laura eens te bezoeken , vermits ze regelmatig bezet is en aan de hand van de recensies hier , een voor de hand liggende keuze !

Ze staat in haar vitrine en ik benader haar , ze doet me teken dat ze eventjes een time out wil , dat respecteer ik en laat haar gerust , nog geen 2 min. Later laat ze een andere klant binnen , ik denk nog dit was een korte time out !

Later diezelfde avond nog zie ik haar terug vrijstaan aan haar raam en ik wenk haar , ze doet open en zegt me dat ze een klant verwacht die een afspraak gemaakt had , best mogelijk en ik vervolg men zoektocht naar een andere dame !

Een paar weken later staat ze terug vrij in haar raam en ik benader haar opnieuw , alweer zegt ze een klant te verwachten die een afspraak heeft , best mogelijk ! Doch vraag ik haar of ze me weigert op basis van uiterlijk of leeftijd of wat dan ook ze beweert ten stelligste van niet !!

Afgelopen zaterdag was ze eerst een geruime tijd bezet en dan na een paar wandelingen staat ze te pronken in haar raam , kbenader haar opnieuw en terug doet ze tekens van een time out !

Voor mijn part mag ze mij weigeren maar wees daar dan duidelijk in !
Kweet niet of er nog mensen zijn die dit al meegemaakt hebben bij haar maar die verdient niks meer aan mij !!

Laatst bewerkt:
Klopt volledig , ze mag weigeren wie ze zelf wil en ik wil dit best wel respecteren !
Maar dat ze dat dan zegt dan weet je direct waar je staat , khad het haar de tweede of derde keer gevraagd of ze me weigerde IVM leeftijd uiterlijk of iets anders en toen zei ze me dat het niet het geval was !
Maar wees gerust bij deze dame laat ik geen euro achter , dat was me eigenlijk na drie keer al duidelijk , de vierde keer wou ik enkel bevestiging !!
Inderdaad er zitten nog mooie vissen in het SKW !!
Deze dame bezocht ik 3 keer, de eerste 2 keer waren echt goed, de derde keer toch minder, ik had ze enkele maanden niet meer bezocht en ze vroeg ergens een antwoord waarom ik haar al een tijdje niet bezocht meer had, ja sorry, ik kom hier niet alle weken en ik moet 75 km. enkel rijden met de wagen naar deze buurt.
De derde keer was ook veel minder en mss omdat ik haar enkele maanden niet meer bezocht had.
Het was er ook een beetje erover, i miss you baby en veel vijven en zessen...
Ik twijfel zelf van ze nog te bezoeken ondanks haar pijpkunsten echt wel van een hoog niveau zijn.

Och, niet aantrekken man, er zit zelfs ondanks een niet overvol aanbod nog genoeg kwaliteit en goeie andere dames in de buurt, er is nog altijd concurrentie zulle.
Als ze een beetje uit de lucht doen dat ze zo enig zijn heb ik zelf als een bescheiden persoon er ergens ook genoeg van, ze moeten zich zeker niet minderwaardig voelen maar dat gedrag van ik ben hier onmisbaar daar hou ik ook niet van en mss omdat ikzelf zo niet ben.

Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Afgelopen week m'n kruid nog eens verschoten bij Laura. Blijft een heel toffe in de kamer, altijd goed gezind.

Deze keer vroeg ik haar er een beffeestje van te maken. Ze moest lachen om de standjes die ik ervoor koos. Denk dat ik ze in alle 360 graden heb gebeft. Kwam er pussy-drunk buiten. Daarna nog even laten afzuigen. Heb haar wat extra gegeven om er haar werk van te maken. Héérlijk half uurtje gehad :D

Ook zo'n proper meisje. Wast zich altijd uitgebreid voor de seks, toch anders dan bij sommige andere, die tegenwoordig alleen nog na de wip het wasje doen.

Na lange tijd weer eens in het swk geweest. Was eigenlijk niet van plan deze dame te bezoeken maar kon het uiteindelijk niet weerstaan. Nog steeds de goede service, dit keer doordat het lang geleden was, misschien wel de beste sessie tot nu toe. Wees zuinig op deze dam!

Terug
Bovenaan Onderaan