WHEM Laura - Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
negatieve ervaring
eergisteren via WA mee afgesproken voor over ongeveer anderhalf uur later ze was dan terug vrij, ok voor mij en afgesproken voor een date van een uur. maak mij op tijd op weg om ongeveer 10 minuten voor afgesproken tijd ter plaatse te zijn. (netjes van mij dacht ik zo) dan zie ik bericht op WA van half uur daarvoor (dus 40 minuten voor onze feitelijke afspraak) moet langer onder de douche staan? afspraak verplaats met half uur met direct daarop berichtje ik krijg geen antwoord dus heb andere afspraak aangenomen. ben pas weer vrij over 45 minuten. met andere woorden ze neemt gewoon een andere afspraak aan vlak voor het uur dat ik afgesproken terwijl ik netjes op tijd voor haar deur stond om dan nog mij de schuld te geven dat ik niet op haar berichtje gereageerd had.
was het beu en dus afgetrapt en niet nog eens buiten gaan staan wachten tot ze klaar was met de klant die ze even tussendoor nam. Kan dus niets over haar kwaliteiten zeggen buiten dat ze onbetrouwbaar is in het maken van afspraken
 
ik kan hier blijkbaar geen recensie plaatsen dus deel ik mijn ervaring maar op deze manier ...

Ik had een paar jaar geleden een zeer goede ervaring met haar en toen ik zag dat ze terug was wou ik terug afspreken. De afspraak liep stroef, ze liet me 20 minuten wachten, steeds opnieuw ik kom naar beneden maar ze bleef maar weg. Uiteindelijk kwam ze toch opdagen en ze ziet er nog steeds top uit en een figuur om van te dromen maar daar stopt het dan.

Na een douche begonnen we er aan maar er was geen motivatie, het was allemaal tegen haar zin en ze deed niet wat was afgesproken. Haar communicatie ging naar nul en na wat kort pijpen en rukken vroeg ze om te komen. Ik keek op de klok en ze stelde voor om wat geld terug te geven. Dat waren haar laatste woorden ....

wat een afknapper, zo een knappe vrouw met super service is nu de slechtste ervaring ooit geworden

Laat je niet vangen
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan