Recensie Laura, Bocholt 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bramfinkelman

Wandelaar
27
29/10/24
34
12
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3104831-laura
Totale kosten (in euro)
250
Tijdje terug Laura bezoekt langs de provinciale weg in Bocholt. Dag van tevoren geboekt en ze had er zin in, moest uur van tevoren haar opnieuw bericht sturen zodat ze zich kon klaarmaken. Zo gepiept zo gedaan, stuurde wellicht 10min te laat een berichtje en kreeg meteen een reprimande, maar kon langskomen voor de 'full service'.

Eenmaal daar werd ik vriendelijk onthaald bij de deur met een stevige tongzoen. Ze is inderdaad precies zoals de foto's, mooi opgemaakt en met dezelfde zwoele blik, maar geen borsten en inmiddels wel beetje buikje erbij. Na de eerste kus zat ik meteen onder de lipgloss. Al snel gingen we naar de slaapkamer waar de speeltjes zoals gevraagd al mooi waren klaargelegd. Ze dook snel naar mijn jongeheer voor een prima blowjob, echter om het terug te doen was lastig want ze kreeg hem maar niet stijf, en telkens bleef handje ertussen, beetje tegenvaller. Haar pik was ook kleiner dan gehoopt, sommige foto's zijn wellicht wat optimistisch behalve die foto's van haar slappe, zo lag die er de hele tijd bij. Ondanks wat gespeel, rimmen en zuigen zat er weinig beweging in. We gingen door met de speeltjes en dat deed ze prima vakkundig, helaas niet als strapon maar gewoon los, eerst een kleintje en daarna een grotere die lekker diep erin kon terwijl ze stevig aan m'n pik doortrok. Om te voorkomen dat ik klaarkwam zei ik "I want to fuck you now" maar toen kwam ze opeen met "no no, I'm not clean baby" dus dat ging niet meer. Geld terug ho maar. Dan pakt ze mij maar, ik ging vast klaarliggen en met hevig zoenen kreeg ze haar pik nog niet echt hard, ze zat er furieus aan te sjorren. Toen het beetje ok was ging jasje erom en stak ze hem erin, was niet veel maar voelde prima, ze stootte niet echt stevig door en na paar minuten ging die er alweer uit en zou ze bijna klaarkomen, ik trok terwijl ze neukte al flink aan mijn pik en daarna samen trokken we ons klaar dick-to-dick.

Daarna vroeg ik voor een massage maar misschien deed ze alsof ze het niey snapte en uiteindelijk gaf ik de massage, leek wel alsof ze in slaap viel of de tijd probeerde vol te maken maar zat niet veel fut meer in. Fisting was ook beloofd maar niks meer over gehoord. Aan het einde bleef ze vragen "everything ok?" en ja natuurlijk niet helemaal top geweest maar ik klaag ook niet snel, dus dikke zoen, opgefrist en opgerot. Hoeft niet nog een keer.

Terug
Bovenaan Onderaan