Recensie Laura, Den Haag, Doubletstraat 3k7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHagueLocal

Newbie
2
24/04/22
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag op een mooie zonnige dag een rondje gelopen in de Doubletstraat.

Al gauw zag ik een mooie blondine met volle lippen en een lekkere kont.

Na even vragen of er ook anaal mogelijk was, maar helaas moest ik er achter te komen dat dit niet het geval was.

Toch kon ik, na het horen van de prijs mij niet inhouden om naar binnen te gaan.
Dan nog maar snel een pzc'tje erbij afgesproken om tot rust te komen.

Tijdens het pzc lonkte dat kontgaatje wel al naar me. Bijna gekomen van die dikke lippen van die Laura.
Nu was ik wel toe aan een beetje doggy waarbij een duimpje in kontje niet kon ontbreken.

Al met al zeer veel herhalingsgevaar voor mij.

EDIT: Ben maar even teruggegaan om het kamernummer te noteren en zogezegd zogedaan, herhalingkje gezocht met Laura rond 11 uur s'avonds wederom top geweest uitgebreidere review komt later✌🏼
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet Roemeense Laura te zijn, omdat het orthodox pasen is en bijna alle Roemeense meisjes in Roemenie zijn.
Zou wel leuk zijn als het toch Laura is dan ga ik weer
 
Het is zeker wel Roemeense Laura, ook spreekt ze gewoon spaans en engels, is echt een toppertje. Kheb even aan dr gevraagd of ze nou met Roemeens pasen niet weg moest zijn en ze zei nee kwil meer money verdienen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laura is die (Roemeense) meid met flinke kont en kleine tieten en links van haar dus op 3 k8 staat vaak haar slanke/magere zus Adriana.
Zusjes??????
Lijken echt veel op elkaar,...... NOT :)
Adriana Pzc Not
Laura Pzc Yes
 
hi i went to the 3k7 today at 1pm and she was not there and it was an older lady with black hair and not pretty compared to laura. So she's either on vacation like she would in the past, which would be about a month or so. I get the feeling this is not the Laura I know as she would speak English, Romanian and Spanish and would have 1 tattoo on each of the lower parts of her calf muscle.

That's the only way you can be sure it's her.

let me know because i stopped going to the red light there because she left and i went to see if it was b or not.

I'm just curious hahahahaha

Because at the end of 2019 I was told by her friends there that she would never come back and they looked very convincing then.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was zaterdag in doubletstraat heb Laura bezocht het was mijn eerste keer bij haar ze ziet er lekker uit sexy lichaam ze kan lekker pijpen en daarna heb ik haar lekker doggystyle genomen zij is zeker een topper ik zal haar vaker bezoeken als ik weer in doubletstraat ben
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij Laura. Vanaf het moment van binnenkomst een gezellige meid. Kletst lekker. Na de financiële afhandeling en een wasje op bed gaan liggen waar Laura al naakt lag te wachten.

Ze kwam lekker tegen me aan liggen en begon me te strelen en rustig met m'n lid te spelen. Ze gaf duidelijk aan dat ik aan haar lichaam mocht vastpakken en zoenen en drukte zich nog wat meer tegen me aan. Een hele fijne opwarmer. Ze liet weten dat ik vooral moest aangeven wat ik wilde en wanneer ze daar naar over moest gaan. Zo gezegd zo gedaan.

Nadat ze vakkundig het condoom had omgedaan met haar mond kreeg ik een heerlijke pijpbeurt die ze ook lekker lang volhield. Daarna zij bovenop waarbij ze lekker haar borsten voor m'n gezicht hield en afwisselend ook in m'n nek kuste, alsof je met een geliefde vrijt. Uiteindelijk in doggy afgemaakt waarbij ze ook afwisselend lekker terugstoot.

Al met al een hele fijne sessie. Laura gaat mij vaker terug zien.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien ik een meningsverschil had gehad met mijn vaste dame en vandaag er opeens niet meer bij haar in kwam, noodgedwongen voor een ander moeten kiezen vandaag. Absoluut geen spijt gehad met Laura, na het wassen op bed plaats genomen voor een langdurige knuffelpartij, mocht overal aankomen en likken. Naar beneden afgezakt om Laura langdurig te likken met zeer goede reactie van haar kant. Vervolgens rollen omgedraaid waarbij ik hemels gepijpt werd, duurde niet lang voor het condoom zich vulde.
Zeer lieve,grappige dame met uitstekende hygiënische kwaliteit. Ziet me zeker weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan