Recensie Laura, Den Haag, Geleenstraat 128 k3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
407
17/02/23
505
50
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een paar keer goed kijken en twijfel tog even info gaan halen aan het raam. Na gerust gesteld te zijn naar binne gestapt. Vriendelijke mooie poolse vrouw die gebrekkig nederlands spreekt.

Na me opgefrist te hebben op bed plaatsgenomen. Ze hoefde hem niet meer hard te maken dus de condoom er omheen en zuigen wat ze echt top doet speelt met der vingers en tong tijdens het zuigen. Toen begonne met missio wat ook uitstekend was moest snel afwisselen naar doggy want hij stond op springen heeft dus ook niet lang geduurd voordat het condoom vol zat. Nog ff opgefrist daarna en een klein praatje gemaakt. Top service👌
 
Best heel bijzonder dat er nog nooit over deze Poolse Laura was geschreven. Oud Utrecht vanuit de bootjes naar Den Haag overgekomen. Zolang staat ze er ook al dus in al die jaren nog nooit iemand iets geschreven. Ik ben er zelf nooit geweest want ze kijkt niet heel vrolijk als ik "weereens" voorbij loop.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat op dit adres ook soms shemales staan en ik niet van verrassingen houd, heb ik lang getwijfeld of ik deze blonde dame zou gaan bezoeken. Uiteindelijk hebben bovenstaande recensies mij ervan overtuigd dat ik geen verrassingen zou krijgen. Ik heb hier een prettig kwartiertje doorgebracht. Overigens vind ik niet dat Laura gebrekkig Nederlands spreekt. Ik zou het meer omschrijven als redelijk goed, rapportcijfer 7. Haar Frans is zelfs nog beter, daar zou ik een 8 voor geven. Ik ben ook blij dat ik tegen een redelijke vergoeding ook mijn alias mocht ervaren.
 
Rustige dame die ik nog ken uit Utrecht. Ik betaal altijd wat meer voor extra diensten. ook een keer net nog een man erbij gedaan. Lekker kijken als hij haar neemt. Ik kik op badpakken die doet ze op mijn verzoek aan. En ja niet duur en pijpen zonder cd.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een rondje langs mijn vooraf opgestelde top 5, bleek Laura op eens aanwezig. Bij haar raam even gevraagd of zij het was. Binnengekomen zat ze al snel klaar op haar bed met haar onderbenen lenig onder haar gevouwen. Beetje kletsen, naast haar gezeten en gezegd wat ik wilde. Prima.
Handen gewassen, uitgekleed en bij haar op bed tegenover haar, zelfde zit. Ze wilde gelijk een condoom om doen, ik vroeg of het ook zonder kon en ze zei dat ik em dan wel moest wassen, o my, totaal vergeten, natuurlijk baby, geen probleem. Aardige is dat ze ook goed Nederlands kan.
Ze had een soort van visnet-achtig iets aan, mooie curves en pikante details goed zichtbaar en binnen handbereik. (lichaam van een jonge dertiger)
Ze komt rustig over in praten, doen en laten, maar ze heeft er wel zin in. Mooie volle borsten, een heerlijke kont en heel smakelijke schone poes. Was al zo opgewonden dat ik maar weinig kon hebben aan mijn jodokus, dus eerst haar maar verder nat gelikt. Na een tijdje kwam mijn pik (inmiddels met condoom) weer bij haar mond terecht, gleed zo heerlijk naar binnen dat ik snel kwam terwijl ik haar vingerde en zij op haar rug lag.
Had ook een uur mogen duren en dan twee keer komen. Misschien een volgende keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan