Recensie Laura, Emmerich am Rhein 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Schorpio76

Meubelstuk
1.078
29/08/22
1.290
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://erobella.com/erotische-massage/emmerich-am-rhein/laura-sexy/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hoe schrijf je een recensie die positief is maar met een negatief bijsmaak,..

Persoonlijk heb ik slechte ervaring met jonge meiden van 20 jaar en wat ouder, maar zag de advertentie (anzeige) van Laura in Emmerich op de websites van Erobella en Kaufmich.
En ze wond mij op, goed figuur, borsten zeg maar het totale pakket en de mogelijkheden waren divers. Ik had een speciale wens en vroeg of dit mogelijk was. Na wat heen en weer geschreven (via berichtenkanal Kaufmich) en e.e.a. uitgelegd zijn we overeengekomen om voor €50 meer een rollenspel uit te voeren. Datum en tijdstip afgesproken, ik kon niet wachten.

We hadden voor de vrijdagmiddag afgesproken en ze appte mij op de donderdag of de afspraak nog stond, waarop ik volmondig JA beantwoorde. Een uur voordat de afspraak stond zelf een appje gestuurd met "tot zo, en moet ik bellen bij aankomst" zeg maar de standaard vragen. Kreeg als antwoord dat het niet ging lukken, ze had zich vergist of een andere afspraak. En vroeg of het ook een uurtje later kon. In eerste instantie "WTF", maar dacht okay, ik wil dit graag en wacht wel een uurtje. Op het afgesproken tijdstip een appje gestuurd, proberen te bellen, na 10 minuten berichtje, sorry wordt wat later, extra 10 minuutjes nog. Had toch al een uur gewacht deze extra 20 minuten kunnen er ook nog wel bij.

Nadat de deur openging stond er een leuke knappe meid voor me, maar niet meer de strakke Laura van de foto's. Inmiddels is ze iets voller geworden, niet dik en ze lijkt ook wat ouder dan op de foto's. Ze gaf zelf ook aan, door iedereen ouder geschat te worden. Nu moet ik eerlijk bekennen dat waarschijnlijk de foto's al wat jaartjes oud zijn. En dat het buikje te maken had met de striemen van een bevalling.

Ondanks het bovenstaande was de seks voortreffelijk, heerlijk zoenen (tongzoenen meerprijs), pijpen zonder, beffen, elkaar betasten opgeilen, echt een GFE ervaring. Het is een echt seksbeest waar je een heerlijk uurtje mee kan beleven. Ze ontvangt in een Appartement, waar ze samen met een andere dame een kamer huurt. Opfrissen voor de date was mogelijk douche aanwezig. Kamer was van voldoende grote, bed was prima, was er schoon. Parkeren kan in de buurt (betaald contant) of met blauwe parkeerkaart 2 uur gratis .

Kortom de date was perfect ben tevreden naar huis gegaan, ondanks de vervelende aanloop,..!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan