botten1980
Wandelaar
- 72
- 08/02/22
- 32
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat is je ervaring?Ga er ook eens een afspraakje mee maken. We zullen zien wat het geeft.
@Romeo Robertoheb ik ooit eens contact met gehad via whatttsapp
wegblijven
Had haar nooit een voorschot moeten geven. Het ging om zogezegd geld voor haar chauffeur en nog wat andere zaken. Maar ik ben er mee bezig , heb klacht ingediend aangezien ik een kopie heb van haar identiteitskaart.Raar, bij mij heeft ze nooit om een voorschot gevraagd.
Soit, ik heb haar gemeld op redlights als fraude en profiel is ondertussen ook al weer weg.
Heet ze toevallig D. B.? Ik heb hier ook een slechte ervaring mee gehad. Anders kunnen we eens contact opnemen met elkaar? Want ik wil kunnen bewijzen dat ze me oplichtte. Ik heb alleen wat hulp nodig daarvoor.Had haar nooit een voorschot moeten geven. Het ging om zogezegd geld voor haar chauffeur en nog wat andere zaken. Maar ik ben er mee bezig , heb klacht ingediend aangezien ik een kopie heb van haar identiteitskaart.
Helaas wel. Een zeer slechte ervaring gehad met haar achteraf bekeken. Ze is trouwens niet vies van iemand valselijk te betichten van vanalles, terwijl ze zelf wel meesterlijk weet te manipuleren.Iemand deze jonge Laura al ontmoet?