Recensie Laura, Het Landhuisje, Overloon 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BertusBeer

Newbie
3
26/10/22
0
Heeft er iemand ervaring met Laura?
Lijkt me een heerlijke dame, echter uit ervaring weet ik dat de foto's niet altijd overeenkomen met de werkelijkheid bij het landhuisje.

 
Jazeker. Eerste keer was niet slecht. Tweede keer was een ramp, zie:

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje terug geweest. Bij binnenkomst voorstelrondje gedaan (had Laura vooraf in m'n top 3 voor de aanwezige dames die dag). Verder stelde zich nog 2 dames voor waaronder Naty (zag er goed uit)! Andere naam weet ik even niet meer, bleef niet zo bij. Uiteindelijk toch voor Laura gegaan. Half uurtje voor een eerste bezoek.

In de kamer zeer beperkt/niet Engels. Beginnend met een pijpbeurt waarbij na nog geen minuut telkens de vraag kwam: is ok, continue? Duurde niet lang meer. Daarna Laura even on top en vlug vervolgd met doggy. In die positie maar afgemaakt. Al met al was de voorstelronde en het douchen voor/na bij elkaar tijdrovender dan de date zelf. Van de 30min de helft volbracht...

Hoewel ik vooraf nogal verwachtingen had was de communicatie lastig tijdens de date en had ik geen relaxed gevoel bij het 'tempo' wat Laura aanhield.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan