Recensie Laura, La Cloche, Utrecht 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Charly de Bobber

Wandelaar
26
01/05/23
10
3
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/laura/
Totale kosten (in euro)
150

• Laura
  • Zuid-Amerikaanse
  • Geboortejaar 1990
  • 1.65m
  • Bruin haar
  • Bruine ogen
  • DD-cup Borsten (siliconen)
  • Slank postuur
  • Tattoo's: Nee
  • Piercings: Nee
  • Roken: Ja
Van de week bij deze sexy Laura geweest. Helemaal goed kan ik zeggen , ze heeft me top verwend. Knap gezicht ook en lekkere grote dubbel d cup borsten die echt aanvoelde en voor de kenners de gepassioneerde Latina temperament in de sex was zeker aanwezig ;)

Deze week bij Laura langs geweest en het was weer fantastisch. Wat een mooie dame met een paar heerlijke tieten en een heerlijke kont. Laura ziet er ook altijd super sexy uit in haar lingerie en op die geile hoge hakken van haar. Zij begon met een korte massage waarbij zij heerlijk met haar toeten over mijn rug ging en ook mijn ballen meenam. Snel omgedraaid en toen begon zij mijn jonge heer te masseren. Vervolgens deed Laura er met haar mond een jasje omheen en begon zij mij heerlijk te pijpen. Daarna kwam zij op mij zitten, wat heerlijk en wat een fantastisch uitzicht. Wanneer ik dit schrijf wordt ik weer opgewonden, ik kan niet wachten op de volgende keer. Zeer mooie dame bij La Cloche.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Afgelopen week weer een binnen gewandeld bij La Cloche. Bij de voorgestelde dames zat ook Laura en dan is de keuze snel gemaakt. Laura ziet er heerlijk uit in haar spannende setje en op haar hoge hakken. Laura heeft fantastische tieten en een heerlijke kont. Verder heeft zij een knap gezicht en kan ze je heerlijk geil maken met haar massage. Ik begon op mijn buik en toen ging zij heerlijk met haar tieten over mijn rug. Op het moment dat zij mijn ballen ging strelen ben ik omgedraaid en gaf zij mijn jonge heer een heerlijke massage. Vervolgens deed zij met haar mond er een jasje omheen en begon zij mij heerlijk te pijpen. Daarna ging zij op mijn zitten en had had ik een heerlijk uitzicht op haar prachtige tieten. Ik ga snel weer langs.

Terug
Bovenaan Onderaan