WHEM Laura NL, Kortrijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is zeker geen gekke dame, maar wel heel afstandelijk en wil persé heel dominant overkomen. Het is voor haar maar een bijverdienste en vaste klanten zijn bij haar niet aan het juiste adres. Kortom, niet het minste GFE gevoel ervaren. Dit zal bij deze eenmalige koele ervaring blijven. Als ik een meesteres zoek zal ik wel zelf in de juiste rubriek zoeken.
 
Deze Laura zat vroeger in Wetteren langs de snelweg. Toendertijd ook eens afgesproken ... ze adverteert enkel op dagen dat ze ontvangt. Gekke en botergeile jongedame. Ze neemt graag het initiatief en geeft alles om je snel naar een hoogtepunt te brengen. Onderweg wat kunnen bekomen door zelf ook het initiatief te nemen en haar uitgebreid te gaan beffen. Hiervan leek ze enorm te genieten ... daarna is ze op mij gaan liggen en de rest kan je al raden. Was wel al op 50tal minuten buiten (met douche er voor en erna). Sneltrein ... zit nu te twijfelen of ik nog eens zou gaan ...
 
Advertentie is inderdaad af en aan...
Ze zit nu in gehuurde kamer te Kortrijk (deelgemeente), waar ze wel 'vergeet' te melden dat de straat opengebroken is: verwacht je dus maar aan een 'walk of shame' voor de bouwvakkers :(
Het is een keer een ervaring op zich zo een bijdehandse Nederlandse met Oostblok accent én een harige poes (hygiëne is wel ok).
Voor de liefhebbers heeft ze ook wat sm-spulletjes liggen, maar meesteressen waarvan alle tools passen in een tas daarvan weet je al op voorbaat dat het gewoon meesurfen is op de 50shades hype.
Plezant uurtje (enfin 50min, douche voor en na inbegrepen, opgelet voor de geurige zeep), maar voor mij geen 2e keer..

update : adv staat momenteel online
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan