WHEM Laura, Oud-Beijerland

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3994
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je hebt gelijk. Die foto's zijn van de zelfde dame.
Dat is Roos niet. Ik heb beide dames bij mij over de vloer mogen hebben.

Laura is een leuke spontane meid. Ik heb haar een keer mogen ontvangen. Gezien mijn woonplaats wou ze voor minimaal 3 uur wat ik ook begreep. Ik heb er geen spijt van gehad. Ze doet lekker haar ding en weet het ook leuk aan elkaar te praten.
 
Naar aanleiding van deze thread Laura maar uitgenodigd. Heb andergenoemde ook gehad en werd benieuwd. Ze reageert vlot en een afspraak was (na een fakecheck) snel gemaakt. Iets omslachtig maar voor een meid alleen snap ik het wel.

Leuk wijfie, vlotte babbel en lust er wel pap van. Had ook geen haast. Toen de tijd naderde zei ze dit en ging er wat meer gas op. Heb erger meegemaakt. Uiteindelijk mijn volle uur gehad en daar gaat het om. Volgende keer maar sneller de broek van slot. Herken me niet in de negatieve verhalen. Vind het raar dat beide niet met haar afgesproken hebben en zo fel doen. Zal wel meer achter zitten dan verteld. Intussen beide genoemde dames dus gehad. Twee verschillende meiden. Beetje rare thread dit intussen. Toch bedankt, ik heb nu een leuk datemoppie erbij 👍
 
Heb zeer goede ervaring gehad met deze dame.
Ze was zeer netjes en lette niet op de tijd. Verder vond ik dat ze je heel erg goed op je gemak stelde en erg ervaren overkwam. Heb al wel vaker een dame thuis uitgenodigd en ik kan zeggen dat mijn ervaring met anderen veel minder positief was dan met Laura.
Kortom vind haar dus echt een topper en aanrader!!!
 
Heb zeer goede ervaring gehad met deze dame.
Ze was zeer netjes en lette niet op de tijd. Verder vond ik dat ze je heel erg goed op je gemak stelde en erg ervaren overkwam. Heb al wel vaker een dame thuis uitgenodigd en ik kan zeggen dat mijn ervaring met anderen veel minder positief was dan met Laura.
Kortom vind haar dus echt een topper en aanrader!!!
WC-Eend ...?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan