Gisteren een bezoek aan deze saunaclub gebracht, moest op het vliegveld van Düsseldorf zijn dus was in de buurt. Had al een paar reviews gelezen dus was erg benieuwd. Tegen 13.00 was ik binnen na 35 euro te hebben betaald, even wegwijs worden hoe het er hier aan toe gaat. Eerst een colaatje gedronken en kijken wat er te eten was, dit viel erg tegen . Broodje met Ham of kaas, komkommer en tomaat meer was er niet. Afijn dan de dames maar eens bekijken , er waren er ongeveer 10 aanwezig. Laura keek mij vriendelijk aan en aan haar gevraagd om een kamer te maken. Dit wilde ze wel. Laura heeft een paar grote borsten flink geholpen, maar ja daar val ik wel op en een slank lichaam. 50 euro betaald voor 30 min. Pijpen met condoom, dacht dat het hier zonder zou zijn, maar ok wel lekker gedaan door haar, daarna nog een paar standjes en lekker met de hand laten afmaken. Conclusie vind Venus Hamminkeln beter met eten en afstand rijden, maar Sixsens wat voor mij even ver is qua rijden staat dan tot nu toe bovenaan qua keuze dames en eten/ sauna .