LatinaLoverPeter
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5820776-laura
- Totale kosten (in euro)
- 200
Meer dan een geslaagde date. Heel leuke meid, een combinatie van mooi, hot en sympathiek, wat wil je nog meer. Ben binnen een week al terug geweest.
Eerst een gezellig welkom met een warme omhelzing, dan een leuk praatje (Spaans helpt) en dan over naar de actie. Pijpen heel goed, lekker diep met veel oogcontact. Ze is helemaal natuurlijk, met mooie borsten om heerlijk zachtjes te kneden. Eenmaal op bed gaat het tempo omhoog, vooral doggy is buitenaards. Niet eerder iemand gezien die dat zo swingend kan. Alleen dat al is een bezoek waard. De rest laat ik aan je verbeelding over.
Voor mij een dikke 10, persoonlijke mening natuurlijk.
Nu werkzaam in Tilburg (had 'm verkeerd geplaatst).
Eerst een gezellig welkom met een warme omhelzing, dan een leuk praatje (Spaans helpt) en dan over naar de actie. Pijpen heel goed, lekker diep met veel oogcontact. Ze is helemaal natuurlijk, met mooie borsten om heerlijk zachtjes te kneden. Eenmaal op bed gaat het tempo omhoog, vooral doggy is buitenaards. Niet eerder iemand gezien die dat zo swingend kan. Alleen dat al is een bezoek waard. De rest laat ik aan je verbeelding over.
Voor mij een dikke 10, persoonlijke mening natuurlijk.
Nu werkzaam in Tilburg (had 'm verkeerd geplaatst).
Laatst bewerkt: