Het leuke van het wandelaarsbestaan is dat je lekker kunt varieren.
Zo kwam ik de advertentie van de Oekraiense Laura tegen en daar had ik wel zin in!
Blond (helaas geen natural blonde), redelijk lang en prima tieten, helaas wel fake (daar had ik beter op moeten letten)
In haar advertentie staat dat ze 37 jaar is, in werkelijkheid iets ouder, maar dat is prima want ik ben zelf ook alweer 54.
We hadden een klik. Toen we elkaar bij mijn binnenkomst in de ogen keken wisten we denk ik beiden dat het een mooie anderhalf uur zou worden.
Gedoucht en ze lag al ontkleed op me te wachten. Stevig zoenen, voor mij een belangrijke turn-on!
Het orale gedeelte was prima, geen PZC, maar ik denk dat dat bij regelmatig bezoek wel kan veranderen.
We genoten beiden en ik moest soms even afremmen.
Ze houdt ervan. Ze is creatief en past zich aan aan haar bedgenoot.
De standjes vloeide mooi in elkaar over en dat maak je ook nog weleens anders mee, soms is het echt mechanische standwisseling.
Bij Laura gaat het soepel en als vanzelf. Ze wilde perse in missionaris klaarkomen, dus als een echte heer heb ik haar gegeven waar ze om vroeg.
Na het klaarkomen gaf ze me nog een lekkere massage, waar ze best gevoel voor heeft. Al snel wilde madam weer spelen met de jongeheer.
Als een vrouw dat wil, dan doe je dat.
En aldus geschiedde. De tweede keer is natuurlijk altijd wat lastiger, maar het condoom werd afgedaan, de massageolie gepakt en ze trakteerde me op een geweldige handjob.
Nog even nagekletst en geknuffeld. Het is een lieve vrouw, die weet wat ze wel en vooral ook niet wil.
Bij het weggaan kreeg ik nog een stevig zoen en ze zei I hope to see you soon. En dat zou zomaar eens kunnen.