Recensie Laura van Sensual Business 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi all,

Heeft er iemand recent nog een date gehad met Laura van Sensual Business? Wat was de ervaring?


Ik heb binnenkort een sauna date met haar. Ben benieuwd naar jullie verhalen..

Thanks,
Jouri
Weet je of die site echt is?
Zo niet zou ik zeker een selfie vragen voor de date ...
 
Inderdaad heel correct bureau. Ik heb al verschillende dames ontmoet, maar Laura nog niet.

De foto's zijn inderdaad van de dames en komen overeen. Soms zijn de foto's wel enkele jaartjes oud, maar zeker geen 10 jaar oud. Maar een dame zou bijvoorbeeld een ander kapsel kunnen hebben dan op de foto's.

Een selfie zal je waarschijnlijk niet krijgen. Privacy is veel te belangrijk voor de dames van SB
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zijn er nog 2 daar die ook bij andere bureaus werken (voor dubbel tarief..). Dus altijd 1st even bij SB kijken wil je met iemand afspreken ;) Vermoed dat 't verschil hem zit in het feit dat je ze bij SB geen geld af hoeven te staan pet boeking.
 
Zijn er nog 2 daar die ook bij andere bureaus werken (voor dubbel tarief..). Dus altijd 1st even bij SB kijken wil je met iemand afspreken ;) Vermoed dat 't verschil hem zit in het feit dat je ze bij SB geen geld af hoeven te staan pet boeking.
Goed om te weten.
Ik dacht dat TCR geen bedrag neemt op de dates maar een maandelijkse bijdrage vraagt. Over welke 2 anderen heb je het misschien, puur uit nieuwsgierigheid 😄
 
Goed om te weten.
Ik dacht dat TCR geen bedrag neemt op de dates maar een maandelijkse bijdrage vraagt. Over welke 2 anderen heb je het misschien, puur uit nieuwsgierigheid 😄
Ja klopt volgens mij ook. Denk alleen dat er daar afspraken zijn dat dames niet onder een bepaald bedrag mogen vragen.

Die ander is Sophie en werkt bij een nederlands bureau, khloeconsultancy. Kwam ik ook achter via dit forum. Er zat nog iemand die werkte bij zowel SB als ook TCR paar maanden terug, maar staat niet meer openbaar op SB.
 
Zijn er nog 2 daar die ook bij andere bureaus werken (voor dubbel tarief..). Dus altijd 1st even bij SB kijken wil je met iemand afspreken ;) Vermoed dat 't verschil hem zit in het feit dat je ze bij SB geen geld af hoeven te staan pet boeking.
ik heb een tijdje terug een date gehad met Kate van SB, die vertelde me dat ze wel een bedrag per boeking moest afstaan. ik zou het niet weten waarom bij SB het een stuk goedkoper is.
 
ik heb een tijdje terug een date gehad met Kate van SB, die vertelde me dat ze wel een bedrag per boeking moest afstaan. ik zou het niet weten waarom bij SB het een stuk goedkoper is.
Mag ik vragen wanneer je date met Kate was? Ik probeer ze ook al te boeken van eind februari, maar de communicatie is moeilijk.

Ik heb ook gehoord dat er bij SB een bedrag naar het bureau gaat per boeking. Dit is normaal ook voor de dienstverlening (regelen dates, website onderhoud, etc)
 
Mag ik vragen wanneer je date met Kate was? Ik probeer ze ook al te boeken van eind februari, maar de communicatie is moeilijk.

Ik heb ook gehoord dat er bij SB een bedrag naar het bureau gaat per boeking. Dit is normaal ook voor de dienstverlening (regelen dates, website onderhoud, etc)
mijn date met kate was in november 2023. mijn ervaring is ook dat het lastig is om met haar een date in te plannen
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://nl.thecompanionship-registry.com/blonde-babe-axelle
Totale kosten (in euro)
800
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorig jaar ook met deze dame afgesproken, had toen ook achteraf het vermoeden dat Axelle TCR en Laura dezelfde dames zijn. Goede date gehad met haar maar zal voor 1x blijven. Ze ziet er mooi uit en seks was niet slecht maar er ontbrak toch een klik en ze babbelde wat te veel naar mijn zin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan