Jouriw
Newbie
- 7
- 27/10/23
- 4
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet je of die site echt is?Hi all,
Heeft er iemand recent nog een date gehad met Laura van Sensual Business? Wat was de ervaring?
Ooops
www.sensualbusiness.com
Ik heb binnenkort een sauna date met haar. Ben benieuwd naar jullie verhalen..
Thanks,
Jouri
Site is echt, heb al met meerdere dames afgesproken.Weet je of die site echt is?
Zo niet zou ik zeker een selfie vragen voor de date ...
Goed om te weten.Zijn er nog 2 daar die ook bij andere bureaus werken (voor dubbel tarief..). Dus altijd 1st even bij SB kijken wil je met iemand afsprekenVermoed dat 't verschil hem zit in het feit dat je ze bij SB geen geld af hoeven te staan pet boeking.
Ja klopt volgens mij ook. Denk alleen dat er daar afspraken zijn dat dames niet onder een bepaald bedrag mogen vragen.Goed om te weten.
Ik dacht dat TCR geen bedrag neemt op de dates maar een maandelijkse bijdrage vraagt. Over welke 2 anderen heb je het misschien, puur uit nieuwsgierigheid![]()
ik heb een tijdje terug een date gehad met Kate van SB, die vertelde me dat ze wel een bedrag per boeking moest afstaan. ik zou het niet weten waarom bij SB het een stuk goedkoper is.Zijn er nog 2 daar die ook bij andere bureaus werken (voor dubbel tarief..). Dus altijd 1st even bij SB kijken wil je met iemand afsprekenVermoed dat 't verschil hem zit in het feit dat je ze bij SB geen geld af hoeven te staan pet boeking.
Mag ik vragen wanneer je date met Kate was? Ik probeer ze ook al te boeken van eind februari, maar de communicatie is moeilijk.ik heb een tijdje terug een date gehad met Kate van SB, die vertelde me dat ze wel een bedrag per boeking moest afstaan. ik zou het niet weten waarom bij SB het een stuk goedkoper is.
mijn date met kate was in november 2023. mijn ervaring is ook dat het lastig is om met haar een date in te plannenMag ik vragen wanneer je date met Kate was? Ik probeer ze ook al te boeken van eind februari, maar de communicatie is moeilijk.
Ik heb ook gehoord dat er bij SB een bedrag naar het bureau gaat per boeking. Dit is normaal ook voor de dienstverlening (regelen dates, website onderhoud, etc)