WHEM Laura, Waalwijk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ilovebeffen

Wandelaar
Forumpionier
44
12/07/21
22
1
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met deze dame? Ze komt me bekend voor onder een andere naam maar ik ben die naam vergeten.
Alvast bedankt!

 
Ben er ook ooit geweest in Boxtel, was niet zo geweldig te spreken over haar. Pijpen was wel goed maar ze is nogal koeltjes kwa passie.
Ook maakte ze geen enkele aanstalte om voor een 2de ronde te gaan.
Voor mij een eenmalige date, ondanks dat ze wel vriendelijk is en je er een leuk praatje mee kan maken.
 
ik ben er 2x geweest. Een jaar geleden in Eindhoven en laatst in Waalwijk. Geen review geschreven omdat ik na hockers pas kort girlsreview heb ontdekt. Ik vind dat haar diensten achteruit zijn gegaan. Zoals hierboven beschreven, koeltjes, professioneel en je moet haar vertellen wat je wilt anders blijft ze je maar zoenen. In het begin best leuk, maar na een halfuur wordt het best eentonig. Voor mij geen tweede keer.
 
Langdurig zoenen ben je natuurlijk zelf bij, bij mij gaat ze vanzelf wat anders doen smaken verschillen.
Ze had bij mij een lekkere natte doos bij het beffen, vind ze kennelijk toch lekker.
Heb haar al bezocht in Zaandam, Amersfoort, Utrecht, leiden, Waalwijk.
 
Ik heb haar een tijd geleden bezocht en was erg over haar te spreken. Ik had er doosje bonbons meegenomen en de date duurde zo'n 90min zonder dat het saai werd. Ik wil haar op korte termijn weer ontmoeten….
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan