WHEM Laurin, Zevenbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mbreen

Wandelaar
Forumpionier
36
12/07/21
34
3
In maart heb ik contact gezocht met Laurin voor een date. Zij reageerde erg slacht op WA maar uiteindelijk toch contact gekregen.
Zij "deed niet boven de 50", ik viel met mijn 51 dus net buiten de boot.......
Daarna toch eens op hookers gekeken en wat ik mij kan herinneren was het niet allemaal zo positief, dus eigenlijk ben ik wel blij dat het niet is doorgegaan.
 
Heren, iemand stom toevallig ervaring met deze dame? Wil niet weer de fout maken die ik ook met een dame uit Nieuwegein maakte ?

 
Ik heb met deze dame contact gehad en op een gegeven moment vroeg ze mijn leeftijd (in de 50) en toen zei ze dat ze niet afspreekt met 50 plussers.
Kort daarna zag ik een recensie over haar op hkrs (van Willem Noorloos) en die was ronduit negatief.
 
Helaas heb ik ervaring. Is zeker niet de dame van de foto's. Ook de tekst uit de advertentie klopt niet. Dat heerlijke lijf en grote borsten is ronduit gelogen. Leeftijd is 43 ipv 34. Dame komt uit België, praat met zwaar vlaams accent, is erg klein én kijkt erg op de klok. Viel wel heel erg tegen. Mijn advies: even verder zoeken, zonde van je geld.
 
Helaas heb ik ervaring. Is zeker niet de dame van de foto's. Ook de tekst uit de advertentie klopt niet. Dat heerlijke lijf en grote borsten is ronduit gelogen. Leeftijd is 43 ipv 34. Dame komt uit België, praat met zwaar vlaams accent, is erg klein én kijkt erg op de klok. Viel wel heel erg tegen. Mijn advies: even verder zoeken, zonde van je geld.
 
Deze dame reist volgens mij heel Nederland door. Ze is constant op andere locaties aanwezig.
Heb haar een keer aan de telefoon gehad en ze klonk als een oude doorrookte kroegtijger. Lekker wegblijven.
 
Ik heb hier eens een afspraak mee gemaakt. Op de parkeerplaats van vd valk belde ik , paar Minuutjes van tevoren. Geen gehoor. Wat later weer en ze begint me uit te vallen. Hoe ik het in m'n hoofd haalde zo vroeg te komen ik zou de vorige klant wel tegen hét lijf kunnen lopen.
Ik weer weg. Belt ze 5 minuten later weer, een stuk minder gestresst . Of ik nog wou komen. En dat ik toch ook wel moest snappen dat het te druk voor de was. Tsja, mensen met een normale baan noemen dat burnout. Een dvp moet waarschijnlijk gewoon door maar niet ten koste van mijn portemonnee.
 
Er zijn al 3 andere topics in andere steden:

 
En ze is 24/7 beschikbaar, als ik dat zo zie. Handig. Ben wel nieuwsgierig waar ze zit in Heerjansdam. Zal wel een tijdelijk huisje zijn als ze inderdaad het halve land doortrekt. Of op de camping.

Foto's zijn best aantrekkelijk, maar als die niet echt zijn, neemt mijn nieuwsgierigheid wel al een beetje af.
 
Tijd geleden getracht afspraak met deze dame te maken. Is vrij kort met communicatie en terughoudend met lokatie doorgeven. Dan krijg je dus vrij veel communicatieverkeer, wat tijd vergt. Als dan de lokatie mij niet bevalt krijg ik een hele tirade over me heen dat ik tijd heb verspild. Kan beter zeggen als je duidelijk communiceert bespaard dat een hoop tijd.
In ieder geval geen ontvangst in Heerjansdam, maar Zwijndrecht aan het water. Ik ging ervan uit dat het dan bij de brug naar Dordrecht zou zijn, maar is dus helemaal aan de andere kant tegen Heerjansdam aan, in een hotel.
 
Ik ben ooit bij haar geweest in vakantiepark. Is inderdaad ouder dan dat er staat volgens mij. En eenmaal daar op zich best aardig(Limburgs, niet Vlaams)praatje gemaakt, maar verder doet ze totaal niet wat ze beweert en nam ook niet de moeite om op te winden of initiatief te nemen. Kortom voor mij geen herhaling meer
 
Helaas heb ik ervaring. Is zeker niet de dame van de foto's. Ook de tekst uit de advertentie klopt niet. Dat heerlijke lijf en grote borsten is ronduit gelogen. Leeftijd is 43 ipv 34. Dame komt uit België, praat met zwaar vlaams accent, is erg klein én kijkt erg op de klok. Viel wel heel erg tegen. Mijn advies: even verder zoeken, zonde van je geld.
 
Helaas heb ik ervaring. Is zeker niet de dame van de foto's. Ook de tekst uit de advertentie klopt niet. Dat heerlijke lijf en grote borsten is ronduit gelogen. Leeftijd is 43 ipv 34. Dame komt uit België, praat met zwaar vlaams accent, is erg klein én kijkt erg op de klok. Viel wel heel erg tegen. Mijn advies: even verder zoeken, zonde van je geld.
Sluit me helemaal hieropaan. Laatst leek het zelfs erop dat ze zwanger was..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan