Recensie Layla, Cristal Privé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOAO

Newbie
19
19/05/22
22
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://cristalprive.nl/dames/emma/
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje jammer dat in de Url nog Emma staat maar deze link leidt echt naar Layla.
Layla

Waar zal ik beginnen? Had haar op de site al gespot … maar in het echt …. Woow, wat een verschijning. Ik zou ook zeggen persoonlijkheid/uitstraling.
Je valt echt van je stoel als je haar ziet/ aankijkt. Het is echt een Oosterse schoonheid. Aladin had haar zeker in z'n harem opgenomen. Niks ten nadele van de andere dames maar Layla is echt … van een ander level!
Toen onze lieve heer de vrouw schiep moet hij Layla in gedachten hebben gehad. Werkelijk alles aan haar klopt. Lengte, borsten(nippels!), billen, gezicht/ogen, haar haar. Maar daarnaast is ze ook nog super aardig/vriendelijk. Heel eerlijk, ik had echt even nodig om haar van onder tot boven te bewonderen, bekijken, onderzoeken. Hoe het verder met haar is zal voor iedereen anders zijn. Voor mij grensde het wel aan de perfecte date.
"Layla … you got me on my knees" zong Eric Clapton. En zo is/was het. Mannen van NL: Wees vriendelijk/aardig/zacht voor deze dame. Dan blijft ze hopelijk nog lange tijd in NL. BTW een mooi privehuis dat Cristal Privé. Mooie kamers, schoon, goed gefaciliteerd ( drankje, douche, bad, bed spiegels).
 
Oh ja, … beetje vreemd maar je vindt de dames van Cristal Privé niet op kinky.nl. Anders had ik daar deze review uiteraard (ook) geplaatst.
 
Foto van Layla is van de website en ze staat ook niet ingevuld op de agenda. Is deze dame al weer weg?
Klopt. Ik zag het ook. Schrok ervan. Heb Cristal Privé gelijk gevraagd of het wellicht met mijn recensie te maken had. Dat was niet zo gelukkig. Ze is 'even' terug naar Spanje en komt binnenkort weer terug. "Hou de website maar in de gaten" zei CP. Waarom de foto's zijn verwijderd is onduidelijk. Jammer want alleen daar naar kijken is al een Genot😉
 
Vandaag nog maar weer eens naar CP afgereisd. Begint een beetje op reclame te lijken, maar dit is wel een heel fijn privé-huis. Volop parkeerplek voor de deur. Receptioniste (vriendelijk) regelde betaling op basis van nummerbord. Netjes afrekenen voor een uurtje met Layla op het royale bed en in de Jacuzi. Heb nu twee verschillende kamers gehad daar en beiden waren top. Heel schoon, prima douches, voortreffelijk bed, supergroot ligbad. Tja en dan Layla … zelf vindt ze zich heel gewoon … en zo gedraagt ze zich ook. Maar ze is … een uitzonderijke beauty. Met alles in de juiste proporties. Een verbeterde versie van Kim Kardashian, maar dan alles puur natuur. Het erotische spel is voor iedereen anders natuurlijk maar dat voelt voor mij super gemakkelijk en soepel met haar. Elk onderdeel van haar voelt, ruikt, proeft heerlijk, schoon, zacht, zuiver. Daar heb ik verder niet veel aan toe te voegen. Behalve wellicht dat het ook nog eens een intelligente gezellige kletsmajoor is waar je een prima gesprek mee kunt voeren. Wees lief aardig voor haar. Dan blijft ze vast nog lang in Rotterdam!
 
Kun je aangeven wat ze wel en niet doet zoals @Tepellover ook vroeg? Is ze een beetje enthousiast en open of afkeurend?
Ik ben niet zo van het expliciet beschrijven van allerlei handelingen. Vind dat niet zo respectvol. Layla laat heel veel gebeuren maar het zal er ook vanaf hangen hoe je de handelingen verricht. Het leven is een ontdekkingsreis dus ga op onderzoek uit zou ik zeggen. Mijn enthousiasme is groot over Layla. Als ik dat niet ben over een dame schrijf ik niks negatiefs … maar ga ik gewoon niet meer terug. Mocht @Tepellover langs gaan dan ben ik benieuwd wat hij van haar tepels vindt. Want voor mij waren dat de mooiste/lekkerste tepels ever!
 
Kun je aangeven wat ze wel en niet doet zoals @Tepellover ook vroeg? Is ze een beetje enthousiast en open of afkeurend?
Ze is heel enthousiast, aardig en empathisch. Ze voelt je goed aan en doet echt haar best. Leuke dame. Ze is sensueel, kijkt je aan onder het pijpen en neemt initiatief. Een prachtige dame met een heerlijke grote kont, slank middel en flinke natuurlijke borsten. Ze is alleen geen 30 zoals op de website staat, denk eerder 40. En niet meer heel strak. Maar nog steeds een lekker wijf.

Ik had de standaard service, heb nieteens naar de extra's gevraagd. Ze zoende niet direct op de mond. Eerst in de nek, toen heel voorzicht een kusje op de lippen en toen ze merkte dat ik fris uit de mond rook (had een paar mentos naar binnen gewerkt), hebben we lang getongzoend. Het was een echte GFE.

Toppertje, moet je zeker een keer proberen.
 
Ik zag op Kinky dit voorbij komen. Zijn dezelfde foto's (en iets andere naam). Vreemd, want ze zal niet in Rotterdam en Geleen werken.

 
Trouwens als je uit Geleen komt niet heel incognito... de rode loper ligt al klaar

maar als je van ver komt, maakt het eigenlijk ook niets uit
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-09-14-15-47-09-141_org.mozilla.firefox-edit.jpg
    Screenshot_2023-09-14-15-47-09-141_org.mozilla.firefox-edit.jpg
    180,9 KB · Weergaven: 71
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan