Recensie Layla, Leuven 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bustybiz

Wandelaar
68
01/03/22
41
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-new-karina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Jonge knappe vriendelijke babe die ontvangt op de ring van Leuven. Ze heeft de looks zoals op de foto's en video's, ze doet me denken aan Ariane Grande. Mooi figuur, borsten zijn wel fake maar stoort niet. Ze kust hartstochtelijk maar zonder tong, ze likt ook eens aan uw oren. Pijpen is met condoom en duurt maar heel kort. Vervolgens wipt ze enthousiast op u, er is veel fakegekreun bij maar dat heeft wel iets. Vervolgens gewisseld en beentjes in de lucht. Zijn geld zeker waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik sluit me eigenlijk volledig aan bij BustyBiz zijn ervaring.

Je komt binnen en ze stelt je meteen op je gemak. Kusjes hier en daar (oren ook), wel geen tongzoenen maar zoent heel gewillig.
Pijpen vond ik best goed, maar te kort. Vervolgens komt ze op je zitten, gewisseld naar missio waarbij je goed mocht doorstoten.
Ze kust en hijgt terwijl je haar neemt, beetje overdreven, maar het had inderdaad wel iets bij haar.

Het was goed, maar niet top. Wel de moeite vond ik.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook langs geweest bij Layla. Zoals reeds geschreven 100% het meisje van de fotos. Zeer knap, lief en vriendelijk. Afspreken op WhatsApp ging vlot in het Engels. Tijdens de afspraak sprak ze liever Frans.

Bij het binnenkomen even kennismaken en betalen. Ze stelt je goed op jouw gemak. Dan begint ze je heel hard te kussen zonder tong en te knuffelen. Ze ging ook even met haar poep tegen mij staan, en stak mijn penis een beetje omhoog tussen haar billen om zo te wrijven terwijl ik haar borsten vast had. Zo kon ik haar ook kussen langs achter in haar nek.

Dan even laten pijpen met condoom.
En begonnen aan het echte werk met anaal in doggy. Je mag goed hard stoten, dat heeft ze graag. Daarna overgaan in reverse cowgirl en cowgirl met anaal nog steeds. Na bijna een half uur ben ik dan op haar gaan zitten en klaar gekomen op haar borsten.

Dan even douche gepakt, want was goed aan het zweten van een half uur goed te stoten in haar lekkere poep ;-)

Even gepraat na het douchen om wat uit te rusten en dan stilletjes terug beginnen kussen en frutselen aan haar lekkere lichaam. Ze heeft mij dan een tweede keer gepijpt met condoom en dan overgegaan naar neuken in missio in haar lekker poesje. Ook hier mag je goed stoten.

Zeer goede ervaring gehad met haar en ik ga zeker nog eens terug. Ik begrjjp dat sommigen het pijpen te kort vinden, maar voor mij was het lang genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal lees ik enkel mee maar voor deze dame heb ik toch even een account aangemaakt.
Dit is werkelijk een heel lief meisje, doet heel vrolijk en enthousiast vanaf het begin, je bent direct op je gemak.
Ze gaat je gewoon de standaard behandeling geven als je niets vraagt wat helemaal top is maar je kan haar gewoon laten weten wat je wilt ze is heel aanspreekbaar. Communicatie doe je best in het frans (OF portuguees of Italiaans als je dat kan).
Behandel haar met respect en je krijgt er een hele leuke ervaring voor terug.

Aangezien het hier boven gevraagd is, ze kust met tong als je dat wil. kijk gewoon of er die klik is en vraag het dan.
 
Normaal lees ik enkel mee maar voor deze dame heb ik toch even een account aangemaakt.
Dit is werkelijk een heel lief meisje, doet heel vrolijk en enthousiast vanaf het begin, je bent direct op je gemak.
Ze gaat je gewoon de standaard behandeling geven als je niets vraagt wat helemaal top is maar je kan haar gewoon laten weten wat je wilt ze is heel aanspreekbaar. Communicatie doe je best in het frans (OF portuguees of Italiaans als je dat kan).
Behandel haar met respect en je krijgt er een hele leuke ervaring voor terug.

Aangezien het hier boven gevraagd is, ze kust met tong als je dat wil. kijk gewoon of er die klik is en vraag het dan.
Lijkt een beetje of jij haar Promotor bent 😉
 
Ik ben ook langs geweest bij Layla.
Ze is inderdaad een mooie, frisse verschijning. Ze praat en lacht alsof we elkaar allang kennen. Ik was dadelijk op mijn gemak bij haar.
Ze ontvangt in een erg mooie kamer, al vertelde ze wel dat ze binnenkort weer naar een andere kamer verhuist.
Layla heeft niet alleen een knap snoetje, ze heeft ook een erg mooi lichaam.
Ze kust volop, ook met de tong en houdt ervan om wat te plagen. Pijpen is met condoom. Daarna een paar standjes waarbij ze enthousiast meedoet.
Ik apprecieerde erg dat ze na de seks gewoon bij me bleef liggen, me zelfs vastpakte en we gewoon bleven kletsen en lachen. Dat maak je niet veel mee…
Yep, weldegelijk herhalingsgevaar.
 
Ook langs geweest bij Layla. Zoals reeds geschreven 100% het meisje van de fotos. Zeer knap, lief en vriendelijk. Afspreken op WhatsApp ging vlot in het Engels. Tijdens de afspraak sprak ze liever Frans.

Bij het binnenkomen even kennismaken en betalen. Ze stelt je goed op jouw gemak. Dan begint ze je heel hard te kussen zonder tong en te knuffelen. Ze ging ook even met haar poep tegen mij staan, en stak mijn penis een beetje omhoog tussen haar billen om zo te wrijven terwijl ik haar borsten vast had. Zo kon ik haar ook kussen langs achter in haar nek.

Dan even laten pijpen met condoom.
En begonnen aan het echte werk met anaal in doggy. Je mag goed hard stoten, dat heeft ze graag. Daarna overgaan in reverse cowgirl en cowgirl met anaal nog steeds. Na bijna een half uur ben ik dan op haar gaan zitten en klaar gekomen op haar borsten.

Dan even douche gepakt, want was goed aan het zweten van een half uur goed te stoten in haar lekkere poep ;-)

Even gepraat na het douchen om wat uit te rusten en dan stilletjes terug beginnen kussen en frutselen aan haar lekkere lichaam. Ze heeft mij dan een tweede keer gepijpt met condoom en dan overgegaan naar neuken in missio in haar lekker poesje. Ook hier mag je goed stoten.

Zeer goede ervaring gehad met haar en ik ga zeker nog eens terug. Ik begrjjp dat sommigen het pijpen te kort vinden, maar voor mij was het lang genoeg.
In haar advertentie is geen sprake van anaal: is dat ondertussen veranderd of heb je er naar moeten vragen?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/layla-new/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zoals hierboven al werd gezegd. Het is echt een pareltje. Een heel lief, knap en vrolijk meisje met een prachtig lichaam. De tatoeages storen niet. Ze weet van aanpakken en haar massage deed deugd. Anaal is extra. Voor de rest ziet ze me zeker terug ;-)
 
Deze meid trok ook mijn interesse. Via bericht liet ze weten dat voor 60 minuten maar 1 keer sex inbegrepen was. 1 keer seks voor 60 minuten lijkt me nogal weinig, zeker als het 1e orgasme er snel komt...hoe vul je de rest van de tijd ? :)
Wat zijn jullie ervaringen ? Houdt ze vast aan die regel ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ze is kei lief en stelt u volledig op uw gemak. Ik zou durven zeggen dat ze er beter uit zag dan op de foto's, misschien betere make-up of net minder? Haar tetten zijn nep maar voelen en zien er normaal uit. Over het algemeen heel enthousiast en mega lekker, snapt ook vrij snel waar je zin in hebt en past zich daar aan. Ze verkiest frans boven engels en kan dit ook wel goed. Ik denk dat het onmogelijk is om bij dit meisje een slechte ervaring te hebben, ze doet echt haar best en doet dit ook goed. Het enige risico dat je loopt is misschien verslaafd geraken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan