Recensie Layla of Leila Schippersstraat 35/2 (nacht) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

nachtlampke

Vaste klant
Forumpionier
104
12/07/21
85
15
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kheb hier het forum doorzocht en ben niet echt een recensie van haar tegen gekomen , indien wel mag dit samengevoegd worden .

Donderdagnavond nog een bezoekje gebracht aan het skw , veel van de voor mij gekende dames waren afwezig ( Anna , maya , Eveline , Bianca...) Laura stond ook nog op het verlanglijstje maar was ook niet te bespeuren.
Dan maar gekozen voor haar vroegere buurvrouw layla of leila op de schippersstraat 35/2 .
Een kort praatje aan de deur en hop naar binnen en de trap op naar het eerste verdiep .
Aangekomen op de kamer de 50€ betaald en de kleren op een stoel gelegd , zoals steeds een wasje vooraf van mijn kant , zij vond het niet nodig blijkbaar . Op het bed beland en na wat strelingen het te nauwe mutsje aangedaan en het pijpen kon starten . Haar wat kalmer laten pijpen wat geen probleem was , het was net of de laatste trein moest nog gehaald worden , na een tijdje gevraagd of ze on top wou komen , geen probleem zei ze maar na amper 2 min. Kwam ze van me af en zei dat het zeker niet haar favoriete standje was , dan maar verder gedaan in missionarishouding waarbij ze haar hand in mijn nek liet rusten om zo een beetje het tempo aan te geven , het voelde vertrouwelijk aan ! Opeens begon ze opmerkelijk te kreunen en tussen haar tanden te blazen met na een tijdje dirty talk erbij !
Voor mij persoonlijk is dit een afknapper , het meisje mag zeker opgewonden geraken he , maar het hoeft daarom niet luider te gaan dan een brandweersirene !
Het gevoel van klaar te komen begon daardoor steeds meer op de achtergrond te geraken , kliet me naast de dame op de matras rollen , ze verwijderde het condoom en met een kwakje glijmiddel werd er naar een manueel hoogtepunt gewerkt ! De dame verontschuldigde haar , maar ja dat kon ze niet weten he !!
Voor mij is het herhalingsgevaar bijna onbestaand !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan