Recensie Laysa, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Headset

Wandelaar
38
07/09/25
28
17
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://passion-hub.be/prive-ontvangst/vrouwen/sexy-latina-antwerpen
Totale kosten (in euro)
100
Deze dame bezocht vorige week.

Ik had én (eventjes tussen 2 meetings door ) tijd én zin….. en ik was in Antwerpen….

Enkele dames gevraagd of ze tijd hadden, maar sommige antwoorden niet, of de agenda's kwamen niet overeen….

Mijn lat iets lager gelegd, en bij Laysa uitgekomen. Ondertussen adverteert ze niet meer op RL, maar ik vond haar nog wel terug op de andere link….

Op de foto's zie je al dat ze "niet slank" is, maar ach, soms mag er eens wat pak aan zijn wat mij betreft. Haar gezicht vond ik helemaal niet mooi op foto, maar ik had mezelf al voorgenomen om ze in doggy te zetten. Komt misschien nogal "cru" over, maar ik wilde er het beste van maken 😁.

Afspraak gemaakt, 30minuten met anaal in verschillende posities, €150. Ontving toen in een mini studio, met douchemogelijkheid. Eenmaal op de kamer vroeg ze "maar" €100…. Ik ging niet aandringen om de resterende €50 te geven, want ze had duidelijk ( in de voorafgaandelijke berichten ) aangegeven dat douchen van de tijd werd afgetrokken…. Dus voila.

Ze was overigens wel vriendelijk, maar in real-life toch nog wat forser dan op de foto's… ik ga ze niet dik noemen, maar eerder "heel chubby" met een dikke kont.

Ik kreeg een PMC die tot de mindere behoort, om haar daarna anaal te neuken…. Ze zette zich in doggy, en nam 'm zonder morren in haar kont. Ik mocht stevig doorrammen. Echter, door de beharing op haar onderrug, had ik er genoeg van, en heb ik ze in missionaris anaal geneukt… ik moest dan natuurlijk op haar - voor mij - niet zo mooi gezicht kijken…. Mij gefocust op die naturelle dikke tetten, en zo gekomen.

Nog 'n snelle douche, en naar mijn meeting gegaan.

Spreekt best wel ok Engels.

Herhalingsgevaar is er wat mij betreft niet.

Misschien voor de mensen die van "gezetter" houden wel.

Terug
Bovenaan Onderaan