WHEM LB Tamara (Bali), Amsterdam-Wallen, Barndesteeg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anaal.ist

Meubelstuk
Forumpionier
1.769
01/07/21
1.382
5
Site
Wandelend, langs de diverse fora en topics, kwam ik deze mooie verslaglegging tegen. Wie van jullie kan de ontbrekende info over deze ladyboy aanvullen?

https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=121915#p121915
Voor wie geen toegang heeft;
Naam: Tamara
Plaats: Amsterdam (Wallen)
Straat: Barndesteeg
Datum: eind februari 2022
Afkomst: Aziatisch (Bali)
Kleding: geruit rokje/schoolgirl
Statistieken: ladyboy, blond, lichtbruine huid, ±1,70 lang, slank, klein strak kontje, kleine (hormoon?) tietjes, klein gereedschap en is sinds een jaar of 2 in Amsterdam.
Verslaglegger, betaalde €100 voor 45/60 minuten.
Afgenomen diensten: zoenen, pijpen/gepijpt worden, 69, rimmen, neuken/geneukt worden +standjes.


Ontbrekende info in het verslag:
dagdeel (tijdstip)
huisnummer - maar aangezien hij de trap op moest, zal dat #1 links of midden, of #3 met de wenteltrap zijn geweest.
Leeftijd alhoewel dat bij Aziaten moeilijk is in te schatten.
 
Laatst bewerkt:
Verdere navraag bij onze wandelvriend op heeft andere forum, heeft de onderstaande informatie opgeleverd:
  • Even via google maps nagekeken. Het was nummer 3, het linkse raam. Er is links achteraan een wenteltrap die je naar een ruime kamer boven leidt. Ze werkt overdag, 7/7, vanaf zo'n uur of 10 tot 22.00 Hr. Ze is daar reeds werkzaam sinds 2 jaar.
  • Ik had haar aangesproken rond 16.00 Hr. Ben mij dan gaan opfrissen in het hotel en haar bezocht rond 18.00 Hr. Toen ik wat later ging eten (20.00 hr), zat ze er nog steeds.
  • Ze is m.i. zeer jong, ik schat tussen 20 en 25 jaar.
  • Ze draagt een kleine BH met vulling maar zelfs dan is het maar een A-cupje. Dus haar borstjes zijn eerder AA ...
  • Geen idee of er speelgoed aanwezig was ... ik had genoeg aan haar en aan haar speelgoed :D
  • Ze droeg zo'n superkort rokje waar haar billetjes mooi in uitkwamen. Ze staat dikwijls met haar kontje gekeerd naar het raam toe. En toen ik met haar sprak, duwde ze haar kontje tegen mij aan en liet ze mij toe om haar reeds te betasten, zowel kontje als pik :)
Wordt vervolgd...
 
Vanavond zou ik dan toch eindelijk de proef op de som nemen. Ware het niet, dat een overdosis aan Trinidad Scorpion in de soep van gisterenavond, roet in het eten heeft gegooid. Shit happens, letterlijk. Morgen, als ik mijn burgerplicht heb gedaan, maar weer een nieuwe poging.
 
Net onverrichter zaken teruggekeerd van een rondje Wallen. Tamara was vanavond(nacht) aanwezig. Ze had echter 0,0% of voor langslopende potentiële klandizie en was daarentegen voor 💯% met haar ogen op haar mobieltje gefixeerd. Alsof een gemiste kans voor haar. Ik ga eindelijk van mijn welverdiende nachtrust genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan