WHEM Lea Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Enkele maanden geleden bij haar in Amstelveen geweest.
Mooie dame, Engelstalig, heerlijk lichaam, goede opbouwende massage met spetterende ontlading. Een aanrader dus.

Ze heet inmiddels Mia.
Doet ze alleen een handmatig hoogtepunt of is er meer mogelijk? Volgens de mogelijkhedenlijst is intiem en beffen wel mogelijk, maar daar kun je niet altijd van uitgaan.

deze week geweest, zeer mooie dame om te zien; goed figuur. Ze is aziatisch, op zich niet mijn voorkeur maar niet verkeerd om te zien.

masseert uitgebreid en start gelijk met teasen, eerst de achterkant incl prostaat met een toy... toen voorkant.
tot mijn verbazing deed ze er toen een condoom om en begon te zuigen; niet een supertechniek; meer zoekend naar het hoogtepunt... wonderwel kon ik het nog even uitstellen en toen kroop ze er zomaar bovenop. toen had ik niet lang meer nodig

leuke en verrassende ervaring; kan goed masseren en ziet er zeer goed uit.... maar wel wat onpersoonlijk en ik had geen voldoende klik met haar voor herhaling op stel en sprong...

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan