Recensie Leana, Ijskoningen van Victoria Secret, Meise 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

josken3

Vaste klant
152
27/08/21
115
19
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na lang twijfelen, de stap gemaakt om met Leana te gaan kameren.
Toegekomen in de villa in Meise en Leana was er, kwam zich voorstellen en moest dan 85 eu iv 80 eu betalen aan een blonde opgetutte dame (Victoria), de madam des huizes... Met Leana naar boven en k moet zeggen, ze zeggen er qua figuur wel best mooi uit, net iets meer kont en dus iets zwaarder dan de 45 kg, maar er staan nog meer leugens op de website en ook in de whatsapp conversatie, bijna allemaal leugens trouwens.
Coit een douche, ging al van mijn tijd af en daarna uitkleden, allereerst zei ze al, pas d'embrasser aves la langue, lap daar had je het al, de dame wou niet tongzoenen, terwijl ik er expliciet naar gevraagd had en bevestiging had gekregen, zelfs niet zoenen op haar gezicht, amper haar tieten kussen likken/kussen, want dat deed pijn.
Dan maar poesje likken en in 69 me laten pijpen, dat was net een Kärcher dweilzuigmachine, om zo rap mogelijk klaar te komen.
Wou een vingertje erin, maar direct non, non, terwijl ik er ook expliciet naar gevraagd had. Dan maar Doggy, lekker spannend maar mijn zin was over, heb mezelf klaar getrokken over haar tieten en ben het afgebold. T was te denken, deze meid is bijna 20, krimpte in elkaar toen ik eraan kwam, dat meisje hoort daar echt niet thuis.
Kortom stilaan gewoon aan het worden om ijskoude poppen te neuken, dus hiermee klaar...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er deze week ook geweest maar het aanbod is mager.
De toppers blijven al een geruime tijd weg. Denk maar aan Ashley.
er is ook veel verloop lijkt me, dit zou nochtans echt een plaats met klasse kunnen zijn…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan