Leeftijd DVP versus wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orabif

Wandelaar
72
22/05/25
99
17
Laatst sprak ik tijdens een date over leeftijden. Blijkt dat de meeste oudere wandelaars jonge DVP's verkiezen en omgekeerd de oudere DVP's jonge wandelaars op bezoek krijgen. Ikzelf ben 60 en de jongste die ik bezocht heb was 18. Mijn topfavorietje is 20, en als ik haar vroeg wat de leeftijd was van de meeste klanten, antwoordde ze ongeveer zoals jij.
Wat is jullie idee ?

Laatst sprak ik tijdens een date over leeftijden. Blijkt dat de meeste oudere wandelaars jonge DVP's verkiezen en omgekeerd de oudere DVP's jonge wandelaars op bezoek krijgen. Ikzelf ben 60 en de jongste die ik bezocht heb was 18. Mijn topfavorietje is 20, en als ik haar vroeg wat de leeftijd was van de meeste klanten, antwoordde ze ongeveer zoals jij.
Wat is jullie idee ?
Nou je boft met zullen jonge meiden , ik ben 69 en ben ze zo jong nog niet tegen gekomen , maar kijk ook vaak naar de wat jongere dames in de huizen van plezier , maar dames. Van 40 is voor mijn leeftijd ook jong dus vind ik die ook leuk , alhoewel jaar of 20-21 ook wel spannend maar ben ze nog nie tegen gekomen jammer , is genieten met deze dames maar vind eigenlijk alle dames leuk als de klik er is

Laatst sprak ik tijdens een date over leeftijden. Blijkt dat de meeste oudere wandelaars jonge DVP's verkiezen en omgekeerd de oudere DVP's jonge wandelaars op bezoek krijgen.

Van de meeste dames die ik ken kiezen de meeste (oostblok) dames wel mannen van 30+ en ouder. Die gaan over het algemeen respectvoller met dames om, uitzonderingen daargelaten.
De dames voelen zich daar ook veel jonger, en zo zien ze eruit.

Vergelijk je dat met Nederlandse dames, dan kan ik me wel voorstellen dat ze voor de jongere mannen kiezen. Vaak zijn vrouwen 40+ al niet heel interessant meer voor mannen, ook uitzonderingen weer daargelaten. En door hun ego te strelen met jongere mannen "voelen" ze zich beter in de markt.

Waar oostblokkers veel doen met hun uiterlijk en verzorging en dit veel waarde voor ze heeft, verslonzen dames hier zich. Ze denken gesetteld te zijn, komen met die korte kapsels.

De gemiddelde oostblokker van 45 ziet er beter uit dan NL dame van 30-35 en ouder.

Ik heb altijd de betere ervaringen met dames rond mijn eigen leeftijd. Zelfs flink lang een vrouw bezocht die 5 jaar ouder is dan ikzelf, nu niet meer omdat ik een beetje ruzie met haar kreeg en ze me weigert vanaf dat moment. Nu bezoek ik er meerdere die tussen 40 en 50 zijn en ik ben zelf 51.

Nou je boft met zullen jonge meiden , ik ben 69 en ben ze zo jong nog niet tegen gekomen , maar kijk ook vaak naar de wat jongere dames in de huizen van plezier , maar dames. Van 40 is voor mijn leeftijd ook jong dus vind ik die ook leuk , alhoewel jaar of 20-21 ook wel spannend maar ben ze nog nie tegen gekomen jammer , is genieten met deze dames maar vind eigenlijk alle dames leuk als de klik er is
Nu... de meeste DVP's van z'n recensies zijn 30-ers hoor!
(Wat natuurlijk 'jong' is... als je zelf 60 bent)

Als een jonge gast van 27 heb ik altijd op oudere vrouwen gevallen. De meeste dvp's die ik dus ook bezoek zijn tussen de 30 en 60 jaar. Soms is er een uitzondering dat ze ongeveer zo oud als mij zijn of iets jonger.

Was op mijn 21ste ook pas ontmaagd door iemand van 52....

Mij hebben ze thuis ook altijd gezegd dat je op een oude fiets moet leren rijden 😉

Van de meeste dames die ik ken kiezen de meeste (oostblok) dames wel mannen van 30+ en ouder. Die gaan over het algemeen respectvoller met dames om, uitzonderingen daargelaten.
De dames voelen zich daar ook veel jonger, en zo zien ze eruit.

Vergelijk je dat met Nederlandse dames, dan kan ik me wel voorstellen dat ze voor de jongere mannen kiezen. Vaak zijn vrouwen 40+ al niet heel interessant meer voor mannen, ook uitzonderingen weer daargelaten. En door hun ego te strelen met jongere mannen "voelen" ze zich beter in de markt.

Waar oostblokkers veel doen met hun uiterlijk en verzorging en dit veel waarde voor ze heeft, verslonzen dames hier zich. Ze denken gesetteld te zijn, komen met die korte kapsels.

De gemiddelde oostblokker van 45 ziet er beter uit dan NL dame van 30-35 en ouder.
Ik weet niet in welk bos jij woont , maar Nederlandse dames tussen de 30 en 50 jaar zien in mijn ogen er goed en mooi uit , uitzonderingen daar gelaten natuurlijk , Oostblok dames vind ik te veel opgedirkt , en meestal veel tatoeages

Ik weet niet in welk bos jij woont , maar Nederlandse dames tussen de 30 en 50 jaar zien in mijn ogen er goed en mooi uit , uitzonderingen daar gelaten natuurlijk , Oostblok dames vind ik te veel opgedirkt , en meestal veel tatoeages
Jij vind.... Dat is jouw mening
Ieder zijn smaak he ;)
Daar hoef je echt niet voor in het bos wonen.....
Een tijd Facebook, Tinder of kijk op straat... Dat zegt genoeg. Niet mijn ding.

Bij 1 van mijn favo dames zit er nog geen make up op, of gaat eraf als ik kom. Niet omdat ze teveel opgedirkt is zoals jij omschrijft, maar omdat ik van haar natuurlijke looks hou.... Die huidtint vind ik mooi bij ze.

Maar we houden gewoon beide van andere typen dames...
Daar gaan we echt niet over eens worden

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan