Leeftijd DVP versus wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn favoriete dames zijn rond mijn eigen leeftijd en nederlandse dames. En dat is het liefst tussen 55-62 jaar zelf ben ik 61. Het mooiste vindt ik dat er ook een leuk gesprekje mogelijk is. Af een toe een aziatische dame vanaf 35 jaar is ook lekker maar daarmee moet je geluk hebben. En zo komen we de jaren wel weer door.

Als er iemand nog een mooie 55+ dame in Twente weet zou ik zeggen stuur me een pb. Ik hou me aanbevolen.

Mijn favoriete dames zijn rond mijn eigen leeftijd en nederlandse dames. En dat is het liefst tussen 55-62 jaar zelf ben ik 61. Het mooiste vindt ik dat er ook een leuk gesprekje mogelijk is. Af een toe een aziatische dame vanaf 35 jaar is ook lekker maar daarmee moet je geluk hebben. En zo komen we de jaren wel weer door.

Als er iemand nog een mooie 55+ dame in Twente weet zou ik zeggen stuur me een pb. Ik hou me aanbevolen.
Kwestie van zoekfunctie gebruiken op de diverse advertentiesites

Doe mij maar tussen de 25 en 50; beste ervaringen heb ik met eind twintigers tot begin veertigers.

Vanaf 25 gedragen ze zich meestal relaxter en volwassener maar na 50 gaat het voor mijn gevoel al gauw richting "grannysex". 👵😱

Zelf ben ik 50.

Tot mijn 47e bezocht ik graag dames tussen de 21 en de 35.

Nu merk ik dat mijn voorkeur en gemiddelde iets hoger ligt, 24 tot 36.

Dus ik denk dat ik vanaf nu ieder jaar 1 jaartje doorschuif, maar dat het verschil toch wel zo'n 20 jaar zal blijven.

De leeftijd vd dvp is sowieso altijd geromantiseerd dus doe daar maar een aantal bij de opgegeven leeftijd bij.!
En zo komen we op een punt dat ik op haar uiterlijk val of niet. Al is ze 50 -55 en ze ziet goed uit.

Bij dvp's is mijn boven-grens nog steeds 40.

Wat me wel opvalt is dat vooral vrouwen van 35-38 graag zeggen dat ze 27-29 zijn omdat ze blijkbaar ervaren dat mannen vooral meiden van tussen de 25-30 zoeken.

Terwijl dames die echt 23-28 zijn gewoon hun echte leeftijd vermelden.

En meiden van 19-21 zeggen soms juist 22 of 23 om twijfel bij wandelaars die geen risico willen lopen te voorkomen.

Hoewel ik ook dames kende die tot hun 30e hun leeftijd onveranderd op 21 lieten staan. Vermoedelijk omdat ze dachten dat wij dat geil vinden.

Maar als iemand 29 is vind ik dat niet slim. Dan zie je bij de deur toch vrij snel dat het niet klopt.

Bij mij zijn de DVPs van wat ik weet altijd ouder dan mij geweest. Alleen van eentje weet ik dat ze een jaar of 4 jonger dan mij is. De grootste uitschieter voor mij is rond de 20 jaar ouder. Zelf was ik in de 20 en zij ergens in de 40.

Het is niet dat het mij per se om een ouder persoon gaat. Het gebeurd gewoon. In het verleden was het mijn eigen jonge leeftijd, en nu ben ik nog steeds jong in vergelijking met de meeste hier.

Hetgeen wat ik bij een dame altijd kan waarderen is een goed gesprek, en laten we eerlijk zijn, dat is iets wat je bij de hele jonge dames niet zo vaak kan vinden.

Die groep is klein, hebben meestal het geld niet of hebben onderling in eigen leeftijdsgroep sexmogelijkheden
Je hebt geen idee hoeveel 18- zelfs bij DVPs aankloppen. Dat zijn er best veel. Een DVP moet dan echt serieus ID controle doen. Jongste die bij mijn vrouw aanklopte was 15 jaar (kan ook 13 zijn maar die weet ik niet 100% zeker). Natuurlijk geweigerd.

Ik heb vriendinnen/dvp's gehad van 19 tot 58.
Vriendin was 19, toen ik 26 was.
Jongste DVP was denk ik 24/25 geweest. Toen was ik begin 40?

Dat jonger altijd minder ervaring betekent, heeft zij me wel uit het hoofd gehaald. ....
Het begon al tijdens de ontmoeting. Warme zomerdag, overdag komt ze in een sexy outfit, kort rokje aan de voordeur.... Terwijl de buren buiten zaten bij hun voordeur. 1 van de leukste ervaringen die ik heb beleefd met haar. En zij wilde zelf ook klaarkomen, en dat lukte!

De oudste was 58. De date was op zich wel oke. Ik was toen zelf ook rond de 40. Achteraf toch niet helemaal mijn ideale leeftijd categorie.

Ik hou gewoon meer van een mooi strak lichaam, jongere uitstraling cupje A-C, maar uiteraard wel 20 tot ongeveer 50, als het om Oost Europese dames gaat. Bij NL dames houdt het wel op na de 35-40
Het is niet dat het mij per se om een ouder persoon gaat. Het gebeurd gewoon.

Als het een DVP betreft, maak je die keus ook wat sneller, dan als het je toekomstige partner zou kunnen worden.

men zegt dat vrouwen op hun mooist zijn tot hun 25/30e..
nou dan?..
leeftijd/ervaring is ook moeilijk te zeggen..je hebt meiden van 22 die kunnen pijpen ofdat hun leven er vanaf hangt..en de verdwaalde keer dat ik een oudere dame had..was het eigenlijk allemaal niet zoveel soeps..

Ik wandel ongeveer vanaf mijn 30e en heb in die tijd wel dames in alle leeftijdscategorie ontmoet. Ik ben sinds dit jaar 60 en heb dat oa gevierd met een 40 plus dame en twee 30 plus dames. Tussen de 30 en de 50 is toch wel de categorie waar ik het meest mee speel.

Terug
Bovenaan Onderaan