Algemeen Leeuwarden algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet om het een of ander, maar het zijn doorgaans conservatieve dan wel christelijke partijen die problemen hebben met sekswerk en dat zoveel ze kunnen in de weg zitten. Mensen die 'woke' (wat een enorm beperkte verwoording is) worden genoemd zijn in mijn ervaring juist heel erg seks(werk) positief.

Dat vind ik niet en ben benieuwd welke ervaring jij hebt dat "woke" mensen positief zijn tegenover prostitutie.

In steden met een links bestuur is prostitutie verdwenen dan wel verminderd en GL/PvdA is fel tegenstander vanwege de (in hun ogen) mensonterende aspecten van prostitutie. Ook leiden zij in het verleden "studiereizen " naar Zweden om het Zweedse model te bekijken en in Nederland te promoten (de klant is strafbaar bij het zoeken van betaalde seks).

Christelijke partijen zijn inderdaad vanuit hun morele opvattingen tegen prostitutie; gezin hoeksteen van de samenleving etc. Daar hoort buiten de deur neuken niet bij.

Maar het is in mijn opvatting dus zeker niet zo dat christelijke partijen tegen prostitutie zijn. Zij willen de status quo nog wel accepteren. Juist de woke partijen zijn activistischer in hun standpunten

Heb zin om eens lekker een dame te vingeren en beffen, iemand suggesties wel dames hiervoor openstaan. Tongzoenen zou ook mooi zijn
Het allergeilst heb ik Nicole uit Hofje 23 gevingerd.
2 vingers in haar kut, én tegelijkertijd ook 2 vingers in haar kont.
Dit was terwijl ze mij pijpte in standje 69.

Bij de al eerder genoemde Margerita uit Hofje 17 kreeg ik 3 vingers in haar kutje.
En ze liet het nog toe ook.
Eveneens in positie 69, terwijl ze mij pijpte.

Super geil.
Oja, en bij beide ook beffen en tongzoenen.
Kost een paar centen, vanaf 100/150 euro, maar dan heb je een super geile date.

Helaas geen nicole gezien in het hofje, na wat rond lopen kwam ik lely weer tegen. Die werkt nu in esperanza, ze was op vakantie geweest zei ze. Dus uiteindelijk heb ik me met haar vermaakt en daarna ben ik nog bij steffie geweest om een lekker potje te neuken. Het was druk vandaag trouwens maar goed al met al een prima avond.

Terug
Bovenaan Onderaan