Recensie Leeuwarden Beatrice Hofje 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 4601

Wandelaar
73
03/11/21
43
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteravond bij Beatrice geweest in t Hofje. Beatrice is een slanke Romeense dame met donker lang haar. Ze werkt hier al een tijdje. Het is een frisse meid, doet goed haar best en ik kon lekker mijn gang gaan. Ik heb haar 150 betaald voor een uur. Ik heb nog niet iets over haar kunnen vinden daarom dit nieuwe onderwerp.
Jammer dat er niet meer mooie slanke dames zijn in Leeuwarden.

Ik geef haar een 7,8 ik heb wel eens geilere sex gehad maar vaker slechtere bij dergelijke etablissementen
 
Laatst bewerkt:
Beste MartinFriesland,

Kunt u me zeggen wáár in het Hofje ? In de presentielijst op een collega-forum kan ik de naam Beatrice niet vinden. Of zij bevindt zich daar in het Hofje waar op die aanwezigheidslijst vraagtekens staan, of zij heet op die lijst Belisia (daar gekenmerkt in goed Nederlands als "super skinny") in Hofje 12.

Aangezien ik binnenkort voor werk weer eens naar het Noorden ga afreizen, graag een reactie uwerzijds, Dan kan ik wellicht ook dáár weer eens werk maken van mijn plezier.

B.V.D.
 
L683 het kaartje zie ik niet maar als je t Hofje binnenloopt door t poortje meteen rechtsaf gaan doorlopen tot het einde en het raam waar je naar kijkt als je rechtdoorloopt en weer naar links of rechts moet is HET raam. Good spritzing there

net de kaart wel gevonden is inderdaad nummer 12
 
L683 het kaartje zie ik niet maar als je t Hofje binnenloopt door t poortje meteen rechtsaf gaan doorlopen tot het einde en het raam waar je naar kijkt als je rechtdoorloopt en weer naar links of rechts moet is HET raam. Good spritzing there

net de kaart wel gevonden is inderdaad nummer 12
Klopt helemaal.
Paar week geleden deze dame bezocht. Doet eigenlijk alles wat je wilt. 60min 150 incl pzc beffen vingeren anaal.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is er gewoon (weer), weet niet of ze weg is geweest.
Heb namelijk een prima moment gehad bij haar, ze had hem heerlijk zc in de mond genomen waarbij hij al snel overeind ging staan en ze hem redelijk diep naar binnen liet glijden. Daarna C erom en eerst in het ene gaatje genomen en daarna in de ander, na een paar keer stoten was ik ook alweer klaar. Ze is een Lieve meid en lekker spraakzaam.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben er recent geweest. Ze is net weer terug uit Spanje.
Met Beatrice heb ik een heerlijk geil en gezellig uurtje gehad. Met alles er op en aan, pijpen zonder en ook anaal. Ze doet wat ze beloofd en is lekker geil, gezellig en teast goed.
Haar lichaam is heerlijk skinny.
 
Beste Guus, ik heb haar dat nooit gevraagd. Probeer t eens. Anaal is voor haar geen enkel probleem. Dat doet ze met plezier, grote dot glijmiddel er op en gaan! 150 is heel netjes voor een uur je kan heerlijk je gang gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan