Sex is fun
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ella-ella-2.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag Ella nog eens bezocht,
Is echt het beste wat je in regio hasselt kan krijgen vind ik persoonlijk.
Binnengekomen, klein babbeltje gedaan, het financiële afgehandeld, kleren uit en op bed.
Ze begint steeds met een blowjob en dit kan ze dus fantastisch goed, is met condoom steeds , tenzij je anders wenst en bijbetaald maar aangezien ik ze steeds na een paar minuten al moet afremmen is dit voor mij geen enkel probleem.
Daarna komt ze on top zitten en leunt ze lekker achterover en elke keer kom ik zwaar schokkend klaar met die 2 prachtige borsten in je handen
Beetje opfrissen beide en volgt er terug een babbeltje of massage wat ook zeer leuk is want het is er eentje met brains.
Ronde 2 begint hetzelfde maar daarna is het doggystyle, je kan lekker hard stoten en wederom kom ik superhard klaar.
Ella is een van de weinige die dit voor mekaar krijgt.
Tis een toppertje dat we met respect moeten behandelen want je krijgt er echt veel voor terug in vergelijking met anderen!!!
Is echt het beste wat je in regio hasselt kan krijgen vind ik persoonlijk.
Binnengekomen, klein babbeltje gedaan, het financiële afgehandeld, kleren uit en op bed.
Ze begint steeds met een blowjob en dit kan ze dus fantastisch goed, is met condoom steeds , tenzij je anders wenst en bijbetaald maar aangezien ik ze steeds na een paar minuten al moet afremmen is dit voor mij geen enkel probleem.
Daarna komt ze on top zitten en leunt ze lekker achterover en elke keer kom ik zwaar schokkend klaar met die 2 prachtige borsten in je handen

Beetje opfrissen beide en volgt er terug een babbeltje of massage wat ook zeer leuk is want het is er eentje met brains.
Ronde 2 begint hetzelfde maar daarna is het doggystyle, je kan lekker hard stoten en wederom kom ik superhard klaar.
Ella is een van de weinige die dit voor mekaar krijgt.
Tis een toppertje dat we met respect moeten behandelen want je krijgt er echt veel voor terug in vergelijking met anderen!!!