- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vorige donderdag eerste keer Ella bezocht. Rond 15:00 bericht gestuurd om dag erna af te spreken maar no booking in advance. Dan maar die dag zelf gevraagd en dat lukte prima. Aangekomen en wat een leuk pretpakketje is die vrouw. Fantastische borsten, kleine maar ronde billen die perfect in 1 hand passen en heel vriendelijk en goedlachs. Ik ben zelf nogal groot en dubbel haar gewicht en vroeg me af of dit wel goed kon werken. Boy did she prove that. Na korte douche want ik kwam van het werk samen op bed. Heerlijk begonnen met kussen en tongen terwijl zij al met haar handen op verkenning ging. Daarna lekker afgezakt naar haar grote zachte borsten en verder naar beneden. Na effe lekker beffen condoom erom en begonnen met oraal. No problem om mij vlot te deepthroaten. Omdat ik nogal heet stond dan maar richting intiem maar ik had moeite om hard te blijven met het condoom om zonder constante stimulatie (gebeurt me soms). Geen enkel probleem, condoom eraf en lekker verder met haar handen en tussen haar borsten voor een eerste hoogtepunt. Very powerful pressure zei ze
en dat klopte wel. Ik kwam heerlijk klaar. Dan ging zij effe afdouchen en dan samen wat op bed liggen babbelen. Toffe meid die heel open en zonder taboe spreekt over haar job. Daarna terug gestart op zelfde manier met kussen, beffen en dan een hele lange 69 waarbij ik haar befte en vingerde en zij me heerlijk aftrok. Toch wel wat echte kreuntjes gehoord denk ik. Toen de tijd bijna om was moest ik zelf even helpen om me voor de tweede keer over de streep te krijgen. Daarna nog effe douchen en hartelijk afscheid genomen. Zeker de moeite waard om terug te gaan maar er lijkt ook nog zoveel te ontdekken want ik wandel nog maar pas.