WHEM Leijla of Lijla Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar 2 jaar gekeden in Breda bezocht. Het zijn idd haar foto's waar photoshop lekker op losgelaten is. Ik vond het tegenvallen en nogal plichtmatig.
 
Ik denk een jaar of twee terug in ons Tilburg, 2X op bezoek geweest, en dat wil zeggen dat de eerste keer goed bevallen is. Pijpen (zc) en neuken (mc) was erg goed, en deed in mijn geval erg goed reageren op tongkussen, wat voor mij dan weer een plus is. Kreeg de indruk dat de dame maar weinig te vertellen had in het huis. weet nog goed dat mijn schoenen in de gang uit kon doen, en dan twee trappen naar boven kon. Ik kan me ook nog herinneren dat het tarief in tegenstelling tot andere erg goed was, ook was ik van mening dat als je die dame in de winkelstraat tegen zou komen dat het je toen niet op zou vallen, de girl next door type. Foto twee komt er volgens mij nog het dichtste bij. In mijnbeleving is het nog steeds zo als deze weer terug komt in Tilburg, dat ik de deurklink toch weer een keer vast pak. Recensie van gemaakt op een andere site, maar natuurlijk weg. Even wat anders, de foto van haar WA nummer is wel erg bewerkt?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook paar maanden geleden heen geweest. Ze is wel aardig maar geen klik in bed. Verder was de b2b niet heel bijzonder. Ook ging continu haar telefoon af en dan ging ze kijken. Vervelend. Doe gewoon dat ding uit.
 
Heeft er iemand ervaring met haar. Zij noemt zichzelf ook 'lekker ding' en zo ziet ze er ook wel uit. Maar schijn kan natuurlijk bedriegen. Wie trapt af of gaat op onderzoek uit?😊
 
Als je volgende keer eerst de zoekfunctie gebruikt voor je de vraag stelt, dan zie je dat er al een topic over haar is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben hier een keer geweest voor een 'massage' met pijpen. Massage is niet veel bijzonders, pijpen ook niet. Het was ook niet verkeerd maar niks om nog een keer voor terug te komen. Ontvangt tussen Maastunnel en Zuidplein.
 
Heb een paar jaar geleden een afspraak gemaakt en zou ter plekke het huisnummer krijgen door even te bellen. Er werd echter niet opgenomen en ben toen onverrichter zake weer naar huis gegaan...
 
Ik ben er twee keer geweest hier in Tilburg. En ik moet zeggen dat ik geen klachten had, goed bevallen. Ik heb ze zelfs een paar maanden geleden nog een bericht gestuurd of ze nog naar Tilburg kwam op korte termijn, nee was het antwoord.
Dit doe ik niet zomaar, dus mijn ervaring met haar was goede gfe te noemen
Maar service kan in de loop der tijd veranderen, dame loopt toch zeker al een jaar of 5 mee, als het er niet meer zijn.
Jammer dat het dan minder wordt.
 
Paar jaar geleden bij haar langs geweest toen ze nog in Delft ontving samen met nog een andere dame (Andrea?), pal achter het ziekenhuis aldaar.
Zij is de girl-next-door type. Gebruind, slank, met mooie brede heupen en heerlijk kontje. Haar borsten zijn wat slapjes. Verder ziet ze uit als op de foto's, een beetje photoshoppen doet iedere dame van plezier hier. Maar zij is gewoon puur natuur. Het zou jouw buurmeisje /vrouw kunnen zijn.
Pijpen ging goed, maar was wat snel. Je moet haar echt afremmen om niet te snel klaar te komen. Vervolgens alle standjes gedaan die zij gewillig zonder mitsen en maren deed. Zij was wel lekker geil. Heerlijkst was toch doggystyle bij haar waar je formidabel zicht heb op haar heerlijke bilpartij. Stevige grote kont, lekker vastpakken bij de heupen en stoten maar. Het was een top ervaring en de prijs maakt het ook helemaal goed. Kortom ik kreeg gewoon waar voor mijn geld. Zal haar deze week maar eens whatsappen voor een afspraak.
 
Deze dame 2 jaar geleden ook bezocht voor een massage. Intiem deed ze absoluut niet en alleen massages.

Nu zie ik net dat ze dit wel doet! Eindelijk, deze kans laat ik niet voorbijgaan en zal zeer zeker een recensie plaatsen!

Ze vertelde me net dat ze vrijdag naar Achen gaat en niet weet wanneer ze precies terugkomt maar dat ik gewoon kan appen. Ze is heel lief en heb geen enkele klacht over haar :)

Ik ben zoooo benieuwd hoe ze pijpt en neukt :love:
 
Ik heb haar inmiddels bezocht en gerecenseerd:

 
Paar keer via App gesproken, liet me een keer voor niets rijden.

Kwam aan in de straat, zocht parkeerplaats en vroeg naar huisnr. En toen helemaal niks.

Dag erna werd ik geblokt.

Na paar mnd zag ik de adv weer online. Ik belde (ander nr) nam er een man op.

Ik vroeg naar haar...hele scheld partij naar haar in eigen taal..en verbinding verbroken.
 
Leijla, Janett en Andrea...
Idd een lekker stel bij elkaar...
Veel gelachen en leuke dingen gedaan...

Ik zou Andrea ook nog graag weer ontmoeten, maar die heb ik niet meer op de radar.
PM me gerust als je me kan helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan