Recensie Lejla, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AngeloSalvatore

Vaste klant
106
14/10/21
191
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lejla_7660071
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deel 4. Lejla, got me on my knees, Lejla

Deze dame had ik in 2020 al een keer eerder bezocht maar toen deed ze alleen body 2 body massages en geen intiem of pijpen wat ik toen al zeer jammer vond omdat ik haar ontzettend aantrekkelijk vond.

Nu, na 2 jaar uit nieuwsgierigheid op sexjobs gekeken te hebben uit verveling zag ik haar plots weer staan en kon mijn ogen bijna niet geloven… er stond bij dat ze nu wel intiem deed.

Ik stuurde haar meteen een berichtje en vertelde dat ik het was en we hadden een klein gesprekje gehad en een afspraak gemaakt voor vandaag.

Het adres was nog precies hetzelfde en toen ik bovenkwam deed ze de deur voor me open zonder dat ik had geklopt.

Eenmaal uitgekleed zei ze tegen me dat ik een lekkere massage zou krijgen. Eerst dacht ik dat ze het verkeerd had begrepen want ik kwam voor intiem en op de app zei ze dat het of 60 euro massage was en 80 euro voor intiem.

Hier vroeg ik wel eerst naar en ze zei heel lief tegen me met een glimlach dat ik van haar eerst een lekkere massage zou krijgen en daarna intiem. Ik kon mijn oren niet geloven.

De massage was heerlijk. Er belde tussendoor wel iemand die dacht korting te kunnen krijgen bij zijn tweede bezoekje en ze hing meteen op.
Ze zei tegen me dat ik 1 van de weinigen ben die netjes betaalt en niet afdingt.

Ze begon aan mijn linker tepel te zuigen terwijl ze met haar handen over mijn stijf wordende staaf wreef.

Pijpen deed ze rustig en stevig, diep ging ze er op in opeens, net niet tot in haar keel omdat ze niet zo ver kwam maar ik mag zeker niet klagen. Ze lag nog steeds links van me.
Hier had ze wel een tijdje mee door mogen gaan juist omdat ze het zo goed doet.

We hebben in de drie bekende standjes geneukt. In cowgirl gaf ze me wel aan dat ik de tepels liever niet aan kon raken omdat ze daar erg gevoelig voor was.

Tijdens missio was het afwisselend stoten. Ze kreunde zachtjes en niet bepaald hard maar dat vond ik niet storend.

In doggy pakte ik haar haren en begon lekker hard te stoten wat ze even niet kon hebben.
Ze zei tegen me om even te gaan staan bij het bed, en kwam toen naar voren zodat ik haar terwijl zij op het bed al klaar zat, in doggy verder kon beuken maar dan in een staande positie wat ik duizend malen fijner vind omdat ik dan uren door kan gaan.

Dit gebeurde dus ook en weer greep ik gulzig naar haar haren en stootte er op los.
Na de daad had ze me helemaal schoongeveegd en zelfs nog mijn rug van de olie die ze had gebruikt om te masseren.

Ze joeg me totaal niet weg, keek niet op de klok en heeft zich heel liefdevol en netjes met respect tegenover me gedragen.

De volgende keer zal ik vragen naar meer mogelijkheden want ik zag ook zoenen staan.

Al met al een top bezoekje en zeker een groot herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Zoals je nu zegt dat ze nog op hetzelfde adres zit en in 2020 geen intiem deed klopt niet want voor dit adres zat ze in maassluis waar ik haar een paar keer heb bezocht
En deed gewoon intiem
Dat is zeker al 4 jaar geleden
Voor de rest is het de persoon van de fotos ziet er goed (iets ouder dan de fotos) uit
 
Alles wat ik vertel en heb meegemaakt is vanuit mijn eigen ervaring, natuurlijk zal ze ergens anders gewoond hebben en wel intiem gedaan hebben. Maar goed, we leven in het nu en dat is op dit moment het belangrijkst.

Ze woont nu in Rotterdam vertelde ze me, meer is niet bekend.
 
Ze is er heel erg gevoelig voor dus heeft het liever niet. Laat dit je absoluut niet tegenhouden want het is echt een schat van een dame
Dank je, maar tepelzuigen hoort er toch echt voormij bij, hoor.
Ik ben niet van de 15 min raambezoeken om even snel mijn zaad te lossen.
Ik ben veel meer van een leuke GFE en dan kan ik niet van de borsten/tepels afblijven.
Jammer, maar het is niet anders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan