Recensie Tinne, Kortrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fenix

Wandelaar
35
11/08/23
91
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tinneke-lief-en-geilwhattsapp-geem-prive-telefoons.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren was ik in Kortrijk en wou een bezoekje brengen bij Mary maar omdat ze de telefoon opnam maar iemand anders in de buurt bezocht.
Dan maar tinne gecontacteerd.
Vriendelijke dame goeie ontvangst denk wel dat ze wel ouder is dan dat ze zegt.
Eenmaal boven ik ontkleed me maar tinne houd haar nachtkleed aan.heeft ze me stijf gemaakt. Ze vroeg of ze mocht pijpen dat was met condoom zoals de ad vermeld. Ik wou 69 met haar op mij maar dat ging niet met haar knie.ik dan maar op haar. Ze zei zelf dat ze fantastisch kon pijpen maar ik vond het maar matig. Bij het beffen rook ze niet echt fris. Dan snel doggy en missionaris gedaan. Je mag ze wel hard nemen want dat heeft ze graag. Afknapper was ook dat ze 2 nogal flinke winden liet tijdens het intiem. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren was ik in Kortrijk en wou een bezoekje brengen bij Mary maar omdat ze de telefoon opnam maar iemand anders in de buurt bezocht.
Dan maar tinne gecontacteerd.
Vriendelijke dame goeie ontvangst denk wel dat ze wel ouder is dan dat ze zegt.
Eenmaal boven ik ontkleed me maar tinne houd haar nachtkleed aan.heeft ze me stijf gemaakt. Ze vroeg of ze mocht pijpen dat was met condoom zoals de ad vermeld. Ik wou 69 met haar op mij maar dat ging niet met haar knie.ik dan maar op haar. Ze zei zelf dat ze fantastisch kon pijpen maar ik vond het maar matig. Bij het beffen rook ze niet echt fris. Dan snel doggy en missionaris gedaan. Je mag ze wel hard nemen want dat heeft ze graag. Afknapper was ook dat ze 2 nogal flinke winden liet tijdens het intiem. Voor mij geen herhalingsgevaar.
Het is wel een lieve oudere dame.
Ik heb gevraagd om douche te nemen dat deed ze. Pmc vond ik ok. Niet te hard, niet te zacht.
Haar prijzen zijn niet hoog dus…
 
Terug
Bovenaan Onderaan