Recensie Lena, Kortrijk 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
15
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lekkere-lena-in-kortrijk.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze middag afgesproken met Lena. De laatste tijd weer meer Tsjechische dames in Kortrijk en meestal zijn dit toch positieve ervaringen. Half u voor onze afspraak stuurt ze me nog of ik zeker afkom. Natuurlijk ... Net toen ik bijna aan de deur ben, een hevige regenbui, doorweekt stuur ik dat ik er ben, geen reactie. Dan maar opbellen. Na 10min. roept ze van boven dat ze de sleutel zal gooien. Komt toch nog goed dacht ik. Ik lag net zo vast te slapen was haar antwoord. 😔 ok, kan gebeuren zeker?Direct de 70€ overgemaakt en met volle goesting onze kledij afgedaan. Dan zegt ze dat ze eerst nog pipi moet doen. Laat alle deuren openstaan zodat ik duidelijk hoor welke straal het is ... 😣 zin om te beffen ook al iets minder. Bed binnen, (idd nog warm van haar middagdutje), begint ze direct te pijpen zonder condoom terwijl hij nog niet recht stond. Ok, lang duurde het wel niet voor hij stond, maar toen stopte het pijpwerk ook meteen. Dan het zinnetje, your dig is to big for me, only doggy is possible ... (Heb wel nog gehoord dat hij mss iets groter is dan de gemiddelde, maar is nu ook wel geen paardenfluit ...). In positie, maar net voor ik haar wilde nemen bedacht ze haar, nono, is only other, missio dus. Maar eerst nog een halve tube glijmiddel. Nooit gevoeld dat ik binnen was, maar zij blijkbaar wel. Na 5min. Lukte het haar blijkbaar niet en wou ze verder afrukken tot de finish. Big dick ... jaja ... Gezegd dat ik daar geen 70€ voor wou betalen, maar deels teruggeven was niet aan de orde. Dan voorgesteld om eerst haar ook nog eens te verwennen, maar zowel vingeren, beffen, tongzoenen, als aan de borsten likken mag niet. (Staat wel anders vermeld). Dan stelde ze voor om me verder af te rukken, maar ondertussen was de soldaat al gaan liggen en was de zin weg. Zonder orgasme en met een rotgevoel speciaal naar Kortrijk gereden. Slechtste keer ooit ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan