Recensie Mendi, Kortrijk 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brecht84

Newbie
15
28/12/22
16
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-mendi-intiem-mogelijk-zonder.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)


Vandaag toch eens afgezakt naar Kortrijk voor een bezoek bij Mendi. Zeer vriendelijke en mooie dame, met een mooi strak lijfje. Spreekt wel alleen maar Duits. Gesprekken liepen dus vrij moeizaam ... Ze vroeg 70€ voor half u, voor de liefhebbers (120€ sex zonder condoom) Bij aankomst op de kamer moest ze zich nog douchen, was nog in slaaptenue. ondertussen een frisdrankje gekregen. Daarna op bed een massage gekregen (5min.), in haar mooie lingerie. Tongzoenen mocht niet, meerprijs. Laat zich ook niet beffen en pijpte niet ook. 1e maal dat ik dit meemaak. Damn, weeral verkeerde keuze gemaakt, maar had super veel goesting, dus maar begonnen in missionaris. Haar BH mocht ook niet uit ... Terwijl ik aan het neuken was, ging de deur plots open. Blijkbaar haar collega. (Bed staat tussen de open keuken en zithoek.) Grappend gezegd dat ze mocht meedoen, maar begon direct over meerprijzen. Dus er niet op verder ingegaan. Toen ik wou overschakelen naar een andere positie, de typische woorden, are you finished? No ... Maar blijkbaar is er maar 1 positie mogelijk ... Dan maar verder geschuurd en rubber volgespoten. 1e en laatste maal. Best dat ik maar 70€ heb uitgegeven, mss voor uur dat er meer inzit. Foto's kloppen wel.
 
Enige tijd terug ben ik ook bij Mendi geweest. Zij is het echt op de foto's, een mooie verschijning. Maar de rest is wel voor verbetering vatbaar. Communicatie is heel moeilijk, zelfs in het Duits kan of wil ze je amper begrijpen. Eenmaal afgerekend (half uurtje meer kon niet), gaat ze onmiddellijk naakt en geeft ze je een massage. Eigenlijk bestond die er uit dat ze me zo vlug mogelijk een erectie wilde bezorgen. Eenmaal dat in orde gaat ze op haar rug liggen en is het de bedoeling dat je haar penetreert. Je wordt verondersteld van enkel te neuken en aangezien het volgens haar kennelijk te lang duurde heeft ze zeker tweemaal gevraagd of ik nog niet klaar was. Heel stimulerend was dat toch niet. Toen ik uiteindelijk mijn kwakje gedeponeerd had, kon ik niet vlug genoeg weg zijn. Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.
 
Enige tijd terug ben ik ook bij Mendi geweest. Zij is het echt op de foto's, een mooie verschijning. Maar de rest is wel voor verbetering vatbaar. Communicatie is heel moeilijk, zelfs in het Duits kan of wil ze je amper begrijpen. Eenmaal afgerekend (half uurtje meer kon niet), gaat ze onmiddellijk naakt en geeft ze je een massage. Eigenlijk bestond die er uit dat ze me zo vlug mogelijk een erectie wilde bezorgen. Eenmaal dat in orde gaat ze op haar rug liggen en is het de bedoeling dat je haar penetreert. Je wordt verondersteld van enkel te neuken en aangezien het volgens haar kennelijk te lang duurde heeft ze zeker tweemaal gevraagd of ik nog niet klaar was. Heel stimulerend was dat toch niet. Toen ik uiteindelijk mijn kwakje gedeponeerd had, kon ik niet vlug genoeg weg zijn. Dit is zeker niet voor herhaling vatbaar.
Herkenbaar ... 🤔
 
Bezoekje gebracht bij Mendi in Kortrijk . Het is de dame zoals op de fotos . Vriendelijk , mooie en slanke dame .
Ontvangt overkant van het hospitaal en parking geen probleem . Ze ontvangt in een studio waar ze me goed verwend heeft .
Zal zeker nog eens afspreken met deze dame
 
Bezoekje gebracht bij Mendi in Kortrijk . Het is de dame zoals op de fotos . Vriendelijk , mooie en slanke dame .
Ontvangt overkant van het hospitaal en parking geen probleem . Ze ontvangt in een studio waar ze me goed verwend heeft .
Zal zeker nog eens afspreken met deze dame
Dankuwel voor de review. Is anaal vingeren, rimmen bij haar mogelijk zoals in haar advertentie?
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-mendi-kortrijk-centrum.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb voor een uur betaald, na ongeveer 35 min stond ik terug buiten.
Zeer onverzorgde dame, werkt samen met een vriendin.
Ik heb een rare gevoel gehad dat er nog iemand anders in dit huis zat...
Zeer raar. Voelde me echt niet goed.
Qua servies........ pfffff dikke onvoldoende!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan