Inderdaad tis gelukt. Heb woensdag een afspraak met haar… zal een recensie geven!Al 2 keer een e-mail gestuurd aan dit huisvrouwtje maar ze reageert niet. Ik vermoed dat ze op vakantie is…
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad tis gelukt. Heb woensdag een afspraak met haar… zal een recensie geven!Al 2 keer een e-mail gestuurd aan dit huisvrouwtje maar ze reageert niet. Ik vermoed dat ze op vakantie is…
Amai dit is wel heel leuk om te lezen dank u voor de leuke revieuw dat ik zeker apprecieerVanmorgen bij ons hygiënisch huisvrouwtje geweest in Schoten. Bedankt Schoten voor de gratis parkeerplaatsen. Er is veel parkeerplaats in haar buurt. Ze spreekt af met de e-mail maar dat lukt wel. Ik moest even wachten maar dan geleidde ze me naar het gebouw waar ze ontvangt. Mooi en proper en groot appartement. Eerst handen wassen en dan naar de slaapkamer. Uitgekleed en dan mocht ik haar uitkleden. Ze heeft mooie grote, natuurlijke borsten met grote areola's en fikse tepels. Ik mocht daar meespelen zoveel ik wou. Dan kwam ze op mij zitten en mocht ik haar kutje likken. Het is een fris en aangenaam ruikend kutje. Dan begon ze mij te pijpen. Man, man daar kan ze wat van. Ben al veel keer gepijpt maar deze is de max. Nummer 1 in de top 3. Ben dan heerlijk klaargekomen op haar borsten. Ze vroeg om te melden wanneer ik klaarkwam want ze wou mijn sperma niet in haar ogen. Dan is ze zich gaan wassen en hebben we heerlijk gepraat waar ze voornamelijk naar mij geluisterd heeft en leuke reacties gaf. Dan naar de badkamer en terug aangekleed. Wat is er niet waar: ze heeft geen borsten tot aan de navel. De borsten zijn natuurlijk. Ze is geen taterwater maar een luisteraar die gepast reageert. Ze is geen fotomodel maar ze heeft een mooi gewoon gezicht. Ze lijkt op je buurvrouw maar dan met voordelen. Als je +40 bent beleef je de sex van je leven. Bedankt lekker hygiënisch huisvrouwtje. Herhalingsgevaar: zeer groot