Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd klopt ik adverteer langst redlights je kan me daar altijd terug vinden deze site is voor revieuws te schrijven maar niet elke klant doet datAdverteert bijna dagelijks op Redlights.
Ook nooit teleurgesteld buiten gestapt bij ons Huisvrouwtje. Pijpt als een kampioen en is heel aangenaam in de omgang. Daarnaast is het (zeker eerste keer) niet wetende hoe ze eruit ziet gewoon heel spannend.Voor men eerste recensie moet ik er toch 1 schrijven over men eerste ervaring in de privé ontvangst wereld. Na veel twijfelen en aarzelen ben ik toch bij ons geil huisvrouwtje terecht gekomen.
Ik denk dat je zeker langer zult kunnen blijven , maar misschien ben je al uitgeteld na een uurIs een date van anderhalf of 2 uurtjes ook mogelijk?
Daar heeft ze tegen mij nog niks over gezegd. Hoop dat je haar verkeerd begrepen hebt, want je betaald uiteindelijk toch voor de duur van de afspraak en niet voor hoeveel keren je komt. Stel dat je ineens problemen hebt en niet kunt komen dan is het gratis.Wat ik vergeten te vermelden was het volgende: ik vroeg of een 2de ronde mogelijk was, wat geen probleem was. Maar dat ze hier in de toekomst mogelijks 10euro meer voor zou vragen. Het lijkt mij hier in geen recensie vermeld, dus ik vraag me af of ik haar goed begrepen heb?
Anderzijds, bij hoeveel dames mag je effectief meermaals komen tijdens 30 of 60 minuten? Standaard is het zeker niet.Daar heeft ze tegen mij nog niks over gezegd. Hoop dat je haar verkeerd begrepen hebt, want je betaald uiteindelijk toch voor de duur van de afspraak en niet voor hoeveel keren je komt. Stel dat je ineens problemen hebt en niet kunt komen dan is het gratis.Dat zie ik nu ook niet direct gebeuren
![]()