Recensie Lekker hygiënisch huisvrouwtje, Schoten 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er enkele weken terug ook nog eens geweest. Het was al een tijdje geleden maar prijs/kwaliteit als ik het zo oneerbiedig mag zeggen is zeker prima voor de oudere generatie onder ons…😜. Meer heb ik hier niet aan toe te voegen.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
120
Vanmorgen bij ons hygiënisch huisvrouwtje geweest in Schoten. Bedankt Schoten voor de gratis parkeerplaatsen. Er is veel parkeerplaats in haar buurt. Ze spreekt af met de e-mail maar dat lukt wel. Ik moest even wachten maar dan geleidde ze me naar het gebouw waar ze ontvangt. Mooi en proper en groot appartement. Eerst handen wassen en dan naar de slaapkamer. Uitgekleed en dan mocht ik haar uitkleden. Ze heeft mooie grote, natuurlijke borsten met grote areola's en fikse tepels. Ik mocht daar meespelen zoveel ik wou. Dan kwam ze op mij zitten en mocht ik haar kutje likken. Het is een fris en aangenaam ruikend kutje. Dan begon ze mij te pijpen. Man, man daar kan ze wat van. Ben al veel keer gepijpt maar deze is de max. Nummer 1 in de top 3. Ben dan heerlijk klaargekomen op haar borsten. Ze vroeg om te melden wanneer ik klaarkwam want ze wou mijn sperma niet in haar ogen. Dan is ze zich gaan wassen en hebben we heerlijk gepraat waar ze voornamelijk naar mij geluisterd heeft en leuke reacties gaf. Dan naar de badkamer en terug aangekleed. Wat is er niet waar: ze heeft geen borsten tot aan de navel. De borsten zijn natuurlijk. Ze is geen taterwater maar een luisteraar die gepast reageert. Ze is geen fotomodel maar ze heeft een mooi gewoon gezicht. Ze lijkt op je buurvrouw maar dan met voordelen. Als je +40 bent beleef je de sex van je leven. Bedankt lekker hygiënisch huisvrouwtje. Herhalingsgevaar: zeer groot

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Voor men eerste recensie moet ik er toch 1 schrijven over men eerste ervaring in de privé ontvangst wereld. Na veel twijfelen en aarzelen ben ik toch bij ons geil huisvrouwtje terecht gekomen. Liep eerst wat moeilijk via mail omdat de plekken volzet waren voor een last minute, maar uiteindelijk toch een plekje te pakken kunnen krijgen. Ik zelf een 30'er die een ding heeft voor oudere dames, was zeer aangenaam verrast toen ik ze aan de deur ontmoette. Een zeer mooie en lieve dame die je ook meteen op je gemak stelt (remember was men eerste keer) ze verwees me eerst naar de badkamer om mezelf op te frissen, wat zij ook deed. Nadien naar de kamer waar ik een glaasje water aangeboden kreeg en we aan mijn ontvangst ontmaagding konden beginnen. Jezus wat heeft ze ongelooflijk lekkere borsten en een mooi kaal geschoren kutje. Ik hou van beffen en mocht dat dan ook uitvoerig bij haar doen en je kon zien dat ze er zelf ook echt van geniet. Hup condoom er rond en mocht dat prachtig rijpe lijf bespringen. En moet zeggen ik vind haar kutje toch wel lekker strak. Ik ben wel iets groter geschapen, maar heb ondertussen met wat meer ervaring in de wereld al wel wat anders gevoeld… jammer genoeg kwam ik snel klaar door haar lekker kutje. Maar even rusten en ik mocht nog eens voor ronde 2 gaan. Daar bleef het kwakje dan weer te lang uit, maar dan heeft ze me manueel nog lekker afgewerkt en op 40 minuten stond ik buiten. Ze kijkt totaal niet naar de klok, heeft mij meteen op mijn gemak gesteld en dat heeft er dan ook voor gezorgd dat ik nadien nog 2 keer haar een bezoekje heb gebracht. Een echte aanrader voor jong en oud!

Laatst bewerkt:
Voor men eerste recensie moet ik er toch 1 schrijven over men eerste ervaring in de privé ontvangst wereld. Na veel twijfelen en aarzelen ben ik toch bij ons geil huisvrouwtje terecht gekomen.
Ook nooit teleurgesteld buiten gestapt bij ons Huisvrouwtje. Pijpt als een kampioen en is heel aangenaam in de omgang. Daarnaast is het (zeker eerste keer) niet wetende hoe ze eruit ziet gewoon heel spannend.

Laatst bewerkt:
Wat ik vergeten te vermelden was het volgende: ik vroeg of een 2de ronde mogelijk was, wat geen probleem was. Maar dat ze hier in de toekomst mogelijks 10euro meer voor zou vragen. Het lijkt mij hier in geen recensie vermeld, dus ik vraag me af of ik haar goed begrepen heb?
Daar heeft ze tegen mij nog niks over gezegd. Hoop dat je haar verkeerd begrepen hebt, want je betaald uiteindelijk toch voor de duur van de afspraak en niet voor hoeveel keren je komt. Stel dat je ineens problemen hebt en niet kunt komen dan is het gratis. :unsure: Dat zie ik nu ook niet direct gebeuren 😁

Daar heeft ze tegen mij nog niks over gezegd. Hoop dat je haar verkeerd begrepen hebt, want je betaald uiteindelijk toch voor de duur van de afspraak en niet voor hoeveel keren je komt. Stel dat je ineens problemen hebt en niet kunt komen dan is het gratis. :unsure: Dat zie ik nu ook niet direct gebeuren 😁
Anderzijds, bij hoeveel dames mag je effectief meermaals komen tijdens 30 of 60 minuten? Standaard is het zeker niet.

Terug
Bovenaan Onderaan